ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی مدل های سری Xperia Z هفته آینده یک به روز رسانی جدید از اندروید مارشملو را دریافت می کنند

هرچند سونی یکی از قدیمی و خوشنام ترین غول های حوزه ی فناوری به حساب می آید، اما این شرکت در دنیای موبایل چندان موفق نبوده و به دلیل عدم فروش تلفن های هوشمند سری ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

هرچند سونی یکی از قدیمی و خوشنام ترین غول های حوزه ی فناوری به حساب می آید، اما این شرکت در دنیای موبایل چندان موفق نبوده و به دلیل عدم فروش تلفن های هوشمند سری اکسپریا ضررهای مالی مختلفی را تجربه کرده است، تا جایی که اخیراً شاهد بودیم توسعه ی این خانواده از محصولات متوقف و سری «اکسپریا اکس» را با آن جایگزین کرد. با این وجود اما شرکت ژاپنی قصد دارد با ارائه ی یک بروزرسانی جدید به کاربران اطمینان دهد که محصولات سری Z را نیز فراموش نکرده است.

این بروزرسانی که البته فعلاً در وضعیت بتا قرار دارد، قرار است هفته ی آینده با بیلد نامبر 23.5.A.1.203 برای Xperia Z2 (D6503), Xperia Z3 (D6603) و Xperia Z3 Compact (D5803) عرضه شود و حدود 400 مورد از مشکلات اندروید مارشملو را برای این محصولات رفع کرده و قابلیت های جدیدی برای آنها به ارمغان آورد.

از جمله تغییرات در نسخه ی تازه می توان به امکان انتقال تمام اپلیکیشن ها به کارت حافظه اشاره کرد که به نظر می رسد مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گیرد. از مشکلات رفع شده در این نسخه هم می توانیم به رفع ایراد نمایش دادن unknown call یا private number به جای شماره های ثبت شده در حافظه ی دستگاه و رفع باگ کرش کردن اپلیکیشن تقویم اشاره نماییم.

هرچند معرفی تلفن های هوشمند Xperia Z2، Z3 و Z3 Compact در سال 2014 انجام گرفته، اما جالب است که سونی این محصولات را گزینه ی مناسبی برای آزمایش تازه ترین نسخه از اندروید به حساب آورده و هفته ی آینده بروزرسانی جدید مارشلو را برای آنها عرضه خواهد کرد. در نهایت لازم است اشاره کنیم که برای دریافت این بروزرسانی باید از کاربران beta program سونی باشید، در غیر این صورت فعلاً نرم افزار جدید را دریافت نخواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • شایان
    شایان | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    دوستان.منطور نسخه ی بتای اندروید مارشملو هست که با اندروید 6 اصلی سونی فرق داره.در واقع همون اندروید خام هست ولی با برنامه های سونی.قبل از انتشار رسمی اندروید m ،سونی این برنامه رو شروع کرده بود.

  • سهیل
    سهیل | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    احتمالا منظور دیجیاتو نسخه بتای اندروید n هستش چون یه ماهه اندروید مارشملو برای زد 2 اومده

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    بابا ننوشته که تازه قراره مارشملو را دریافت کنه. نوشته آپدیتی با بیلد جدید که مشکلات مارشملو را برطرف میکنه. البته یه آپدیت چند روز پیش اومد و خیلی از مشکلات را حل کرد. ولی این بیلد که توی این خبر نوشته جدیدتره و قراره اجازه انتقال همه اپلیکیشن ها را به مموری کارت بده.

  • amin
    amin | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    آپدیت مارشملو حدودا ۲تا سه ماه برای طد ۲ به بعد منتشر شده...نویسنده تا الان غار تشریف داشتند؟!
    آقا سعید و باقر جان برای جی ۳ هم آپدیت مارشملو بیش از یک ماهه اومده...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی