ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از داستان پشت پرده توسعه دستبند سلامتی «چارم» می گوید

سامسونگ چند ماه پیش یک پایشگر سلامتی به نام «چارم» معرفی کرد؛ محصولی که کره ای ها ادعا می کردند برای دوستداران مد و افرادی که علاقه ای به ساعت های هوشمند ندارند، طراحی شده است. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

سامسونگ چند ماه پیش یک پایشگر سلامتی به نام «چارم» معرفی کرد؛ محصولی که کره ای ها ادعا می کردند برای دوستداران مد و افرادی که علاقه ای به ساعت های هوشمند ندارند، طراحی شده است.

به همین دلیل، شرکت یاد شده به جای استفاده از یک نمایشگر، از یک پنل LED کوچک بهره گرفته تا نوتیفیکیشن ها را به اطلاع کاربر چارم برساند. سامسونگ همچنین خبر داد که تمام ویژگی های سلامتی چارم و پایشی که انجام می دهد، با اپلیکیشن S Health هماهنگ خواهد شد.

زمانی که سامسونگ مشغول توسعه «Charm» بود، این هدف را دنبال می کرد که یک دستبند سلامتی زیبا توسعه دهد. محصولی که تا کنون از سوی هیچ شرکت دیگری، آنطور که باید و شاید ساخته نشده بود. البته در این میان لازم به اشاره است که تا کنون، برخی شرکت و استارتاپ های مستقل تلاش داشته اند تا در این زمینه خودی نشان داده و ابزارهای سلامتی را به شکلی زیبا عرضه کنند ولی بدیهی است که تا کنون موفقیت چندانی به دست نیاورده اند.

Charm_Interview_Main_1

به نظر می رسد که در زمان کوتاهی که از عرضه Charm سپری می شود، این محصول بازخورد بسیار مناسبی در سراسر جهان داشته، چرا که خود سامسونگ در وب سایتش، اقدام به مصاحبه با طراح و مدیر پروژه این محصول کرده است و داستان توسعه آن، در پایگاه اینترنتی رسمی برند کره ای به رشته تحریر درآمده.

خانم «آرئوم کو» (Areum Ko) به عنوان مدیر پروژه این محصول، در این مصاحبه خبر می دهد که مدت زمان توسعه چارم، از پیشبینی ها فراتر رفته. وی خاطر نشان می کند که زمانی که صرف توسعه چارم شده، بیشتر از زمان معمول برای توسعه یک موبایل هوشمند بوده است.

Samsung-Charm_1-800x450

یکی دیگر از چالش ها، گنجاندن تمام ویژگی های یک ساعت هوشمند و یک دستبند سلامتی در محصولی بوده که بسیار کوچکتر از دو نوع گجت یاد شده است. طراح چارم نیز می گوید که برای نهایی کردن طراحی این پایشگر سلامتی، بندهای شخص ثالث بسیاری که از نظر زیبایی مورد توجه بوده اند را مورد بررسی قرار داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • amir44ho@gmail.com
    amir44ho@gmail.com | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    چگونه جاصابونی وارد عرصه گوشی های همراه گردید؟
    در سال ۱۹۹۹وقتی کار و کاسبی ماهی فروشی رو به کساد گذاشت مسولین ماهی فروشی را برآن داشت تا چاره ای بیندیشند جلسه ای تشکیل دادند
    یکی از حاضرین گفت چطوره بزنیم تو کار موبایل؟
    نفر بعد:حرف میزنیا واسه خودت
    موبایل طرح میخواد طراحی از کجا بیاریم؟
    دو دقه بعد رئیس میره دستاشو بشوره، ناگهان چشمش به جاصابونی میخوره
    فریاد میزنه،یافتم یافتم
    قالب پیدا شد بچه ها!! ‘سان چی یول’ زود بپر یه مقدار پلاستیک بخر بیار آبش کنیم بریزم تو این قالب جاصابونی
    یکی از اون ور: قربان خیلی تابلو میشه
    رئیس :ببند دهنتو فکر اونجاشم کردم برای امتحان از بازار ایران شروع میکنیم.
    و حالاملت همیشه در صحنه ایران

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۹ خرداد ۱۳۹۵

      :))
      وای خدا مردم از خنده! تو چقده هز سامسونگ سوختی اینجوری شدی. برو خدا خیرت بده اگه انقد که رو این مطلب فکر کردی و زور زدی رو درس و مشقت میداشتی الان پروفسور میشدی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی