ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE از هدست واقعیت مجازی خود پرده برداشت

پرچمدار موبایل های شرکت چینی ZTE موسوم به Axon 7 اخیراً رونمایی گشته که از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم برخوردار است. روز گذشته شرکت مذکور در کنار این تلفن هوشمند یک هدست ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

پرچمدار موبایل های شرکت چینی ZTE موسوم به Axon 7 اخیراً رونمایی گشته که از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم برخوردار است. روز گذشته شرکت مذکور در کنار این تلفن هوشمند یک هدست واقعیت مجازی به نام «ZTE VR» نیز رونمایی کرد.

ZTE VR بیشتر به محصول سامسونگ به نام Gear VR شباهت دارد تا گوگل کاردبورد، چرا که از سنسورهایی جداگانه نیز بهره می برد که برای دنبال کردن مسیر سر کاربر تعبیه گشته اند.

یکی از سنسورهایی که در هدست مورد اشاره به کار گرفته شده، یک ژیروسکوپ ۹ محوره است که با تاخیر بین ۱۶.۷ الی ۱۸ میلی ثانیه حرکات سر شما را به دستگاه منتقل می کند. ZTE بر این مسئله تاکیدی بسیار داشته و بیان می کند پایین آمدن میزان تاخیر، در تجربه استفاده از واقعیت مجازی یک امر بسیار مهم و حیاتی به شمار می رود.

شرکت چینی در روزهای گذشته و در هنگام معرفی Axon 7، بیان کرد که این تلفن هوشمند از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل به نام «Daydream» پشتیبانی خواهد کرد. حال ZTE می گوید که این هدست با توجه به پلتفرم جدید گوگل برای واقعیت مجازی طراحی نشده بود ولی اکنون کار خود را با گوگل آغاز کرده اند تا این ویژگی را به ZTE VR اضافه کنند و هماهنگی کامل میان موبایل های مجهز به Daydream و این هدست فراهم آید.

ZTE-VR-1-1200x800-w800

ZTE-VR-3-1200x800-w800

ZTE-VR-2-1200x800-w800

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sohei
    sohei | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    چرا چرت میگی . اصلا تا حالا VR گذاشتی رو سرت یا اصن تاحالا از نزدیک دیدی ؟؟؟

  • hTi
    hTi | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    هر بابایی اومده عینک واقعیت مجازی زده. چیه است؟ جمع کنین بابا!

مطالب پیشنهادی