ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عکاسی و ویرایش حرفه ای تصاویر در آیفون و آیپد با اپلیکیشن MuseCam

مطمئنا می دانید که اغلب اپلیکیشن هایی که برای عکاسی تنظیمات دستی را در اختیار کاربر قرار می دهند، رایگان نیستند. این موضوع در مورد تمام پلتفرم ها صدق می کند، چه iOS، چه ویندوزفون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

مطمئنا می دانید که اغلب اپلیکیشن هایی که برای عکاسی تنظیمات دستی را در اختیار کاربر قرار می دهند، رایگان نیستند. این موضوع در مورد تمام پلتفرم ها صدق می کند، چه iOS، چه ویندوزفون و چه اندرویدی که با تعدد اپلیکیشن های رایگانش نزد کاربران شهرت یافته.

اما همیشه در این بین استثناهایی هم وجود دارند، و اپلیکیشنی که امروز به شما معرفی می کنیم یکی از استثنایی ترین ابزار عکاسی دستی و ویرایش حرفه ای تصاویر در iOS است که می توانید به رایگان از امکاناتش بهره بگیرید.

MuseCam برای افرادی طراحی شده که به امکانات اپ دوربین پیش فرض iOS قانع نیستند، بلکه می خواهند از آیفون در حکم یک دوربین DSLR استفاده کنند؛ اکسپوژر را آزادانه کنترل کرده و مواردی مثل سرعت شاتر، ISO، فوکوس و میزان روشنایی را به طور دستی تنظیم نمایند.

MuseCam 2

هر چند که تنظیمات دستی عکاسی در MuseCam با اپلیکیشنی پنج دلاری مثل ProCam 3 قابل مقایسه نیست، اما در طیف نمونه های مشابه رایگان بیشترین و بهترین امکانات را به شما ارائه می کند. مضاف بر اینکه MuseCam یک ویرایشگر عکس حرفه ای هم هست تا عکس های ثبت شده در گالری تان را بتوانید در ادیتور آن از منظر رنگ و نور و کادر به شکل دلخواه تان درآورید.

به غیر از امکانات روتینی مثل تنظیم نور، کنتراست، شفافیت و کادر (که در ادیتور اینستاگرام شاهدش بوده ایم)، MuseCam دو قابلیت ویژه در ادیتور خود به کاربر ارائه می کند: یکی منحنی های تنظیم رنگ (متشکل از سه منحنی رنگ های آبی، قرمز و سبز) و دیگری ابزار Split Toning برای آنکه هشت رنگ اصلی به کار رفته در عکس را بتوانید به طور دستی از نظر میزان گرما تنظیم کنید.

در MuseCam تعداد قابل توجهی فیلتر هم برای ارتقای کیفیت تصاویر در اختیار دارید (که از نظر ما فیلترهای منحصر به فرد سیاه و سفید از بقیه جذابیت بیشتری داشتند!)، مضاف بر این چند Preset آماده با تونالیته های رنگی گوناگون هم در فروشگاه اپ قرار داده شده که بعضی رایگان و بعضی پولی هستند و می توانید از آنها برای رنگ و لعاب دادن به عکس هایتان استفاده کنید.

MuseCam خوشبختانه روی خروجی هایش عملیات فشرده سازی انجام نمی دهد، بنابراین می توانید مطمئن باشید که عکس هایی با حداکثر کیفیت از آن دریافت می کنید. این اپلیکیشن عکاسی و ویرایش تصویر را می توانید به رایگان از اپ استور دانلود نمایید.

MuseCam

MuseCam

سازنده: .MuseWorks, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 12.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی