ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات امروز نیز از تعیین تعرفه جدید تلفن ثابت و اینترنت باز ماند

محمود واعظی، وزیر ارتباطات روز گذشته در حاشیه ی همایش سراسری مدیران روابط عمومی مجموعه ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ی تعیین نرخ‌ های جدید تلفن ثابت و اینترنت گفته بود: «کارگروهی که در این زمینه ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

محمود واعظی، وزیر ارتباطات روز گذشته در حاشیه ی همایش سراسری مدیران روابط عمومی مجموعه ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ی تعیین نرخ‌ های جدید تلفن ثابت و اینترنت گفته بود: «کارگروهی که در این زمینه فعال است، جلسات خود را به صورت مستمر ادامه می‌ دهد و موضوع نرخ‌ های جدید تلفن و اینترنت در جلسه ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، فردا (امروز) بحث و بررسی می‌ شود. در صورت به توافق رسیدن بر سر نرخ‌های جدید، خبر آن اعلام می‌ شود».

با این وجود ظاهراً جلسه ی امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در مورد تعرفه‌ های تلفن و اینترنت به نتیجه‌ ای نرسیده است. تعیین نرخ‌ های جدید تلفن ثابت در دستور کار جلسه ی امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار داشت که ظاهراً به دلیل تأکید اعضای این کمیسیون بر عدم اعمال شوک ناگهانی به مشترکان مخابراتی کشور، به نتیجه ی نهایی نرسید.

تعدد آیتم‌ های پیشنهادی و بررسی آثار هر کدام بر درآمد های مخابرات و جو روانی جامعه، از جمله علل احتمالی به نتیجه نرسیدن این کمیسیون برای تعیین نرخ جدید تلفن ثابت و اینترنت در جلسه ی امروز هستند. آنگونه که از خبر ها بر می آید بحث کاهش تعرفه‌ های اینترنت و تعیین کف قیمت برای بسته‌ های دیتای موبایل نیز به علت کمبود وقت اساساً در جلسه مطرح نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    بحثه کاهش قیمت که میرسه وقت نی!حالا اگه بحثه افزایش قیمت بود تایه ماه جلسرو ادامه میدادن بلکه بتونن بیشتر ازحده مجاز افزایش قیمت بدن?

مطالب پیشنهادی