ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از یک کلاود بوک جدید با نام ASPIRE ONE 11 پرده برداشت

مایکروسافت تلاش می کند با Cloudbook های مبتنی بر ویندوز 10 به مقابله با کروم بوک های گوگل بپردازد و حالا ایسر جدیدترین شرکتی است که کلاودبوک خود را در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان با نام ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

مایکروسافت تلاش می کند با Cloudbook های مبتنی بر ویندوز 10 به مقابله با کروم بوک های گوگل بپردازد و حالا ایسر جدیدترین شرکتی است که کلاودبوک خود را در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان با نام Aspire One 11 (AO1-132) یا همان Acer CloudBook 11 رونمایی کرده است. این لپ تاپ به پردازنده Celeron N3050 از سری Braswell ساخت اینتل در کنار 2 گیگابایت حافظه ی رم DDR3 و باتری 3 سلولی با کارکرد 10 ساعته مجهز است.

کلاود بوک ایسر همچنین به 32 گیگابایت حافظه ی داخلی eMMC مجهز است که البته می توانید آن را با استفاده از درگاه MicroSD افزایش دهید، اما علاوه بر این 1 ترابایت نیز حافظه ی ابری برای محصول در نظر گرفته شده که از تمرکز چنین لپ تاپ هایی بر پردازش و ذخیره سازی ابری حکایت دارد. CloudBook 11 به درگاه های USB 2.0، USB 3.0 و HDMI مجهز است و از دیگر ویژگی های آن می توان به وای-فای دوبانده 802.11ac، بلوتوث 4.1 و کیبورد مقاوم در برابر پاشیدن مایعات اشاره کرد.

این لپ تاپ با وزن 1.1 کیلوگرم در زمره ی محصولات سبک قرار می گیرد و بدنه ای پلاستیکی با جنس مشابه پارچه برای آن در نظر گرفته شده است. در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر محصول جدید ایسر را مشاهده نمایید، ضمناً فروش این محصول به زودی با قیمت 250 یورو از بازارهای اروپایی آغاز خواهد شد.

acer_aspire_one_11_cloudbook_3 acer_aspire_one_11_cloudbook_4 acer_aspire_one_11_cloudbook_5 acer_aspire_one_11_cloudbook_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahab
    shahab | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    قضیه اینا چیه ؟دقیقا مثل کروم بوک ها کاملا به اینترنت وابسته ان یا بدون اینترنت هم کار میکنن؟

مطالب پیشنهادی