ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از نسل جدید لپ تاپ گیمینگ خود با نام GX800 پرده برداشت

ROG که بخش تولید محصولات گیمینگ ایسوس به حساب می آید، تاکنون محصولات جذاب و البته تعجب برانگیزی در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی می کند و امسال هم از این قاعده مستثنی نبوده است. برای نمونه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

ROG که بخش تولید محصولات گیمینگ ایسوس به حساب می آید، تاکنون محصولات جذاب و البته تعجب برانگیزی در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی می کند و امسال هم از این قاعده مستثنی نبوده است. برای نمونه می توان به لپ تاپ گیمینگ GX800 اشاره کرد که نسل جدید مدل GX700 به حساب می آید و باز هم به یک سیستم خنک کننده ی مایع بزرگ در پشت بدنه مجهز است، اما این بار کارت گرافیک انویدیا از نوع SLI در کنار پردازنده ی سری K اینتل برای آن در نظر گرفته شده است.

به لطف سیستم خنک کننده ی بیرونی این لپ تاپ که از یک منبع با توان 330 وات تغذیه می شود، امکان اورکلاک کردن توان پردازشی به شکل قابل توجهی وجود دارد، بر همین اساس می توان گفت اگر نمی خواهید چنین قابلیتی را مورد استفاده قرار دهید می توانید تهیه ی محصولات جمع و جور تری را در نظر داشته باشید.

GX800 همچنین به جدیدترین کیبورد مکانیکی سازنده مجهز است و امکان شخصی سازی رنگ چراغ های LED دکمه های آن وجود دارد. ابعاد و وزن دستگاه نیز بدون اتصال سیستم خنک کننده از دیگر لپ تاپ های گیمینگ رده بالا مناسب تر است، اما لازم است توجه داشته باشید که در این حالت امکان دستیابی به بالاترین توان چردازشی دستگاه امکان پذیر نخواهد بود.

در پایان لازم است اشاره کنیم که ROG به مناسبت دهمین سالگرد عرضه ی کامپیوتر دسکتاپ جمع و جور خود یک نسخه ی ویژه از آن تولید کرده که به گفته ی سازنده قوی ترین در نوع خود به حساب می آید. این مدل که G31 Edition نام دارد به کارت گرافیک پرچمدار انویدیا یعنی GeForce GTX 1080 GPU مجهز است و به لطف پل های SLI دو طرفه از امکان انجام بازی با رزولوشن 4K پشتیبانی می کند. اورکلاک کردن این کامپیوتر به سادگی فشار یک دکمه صورت می گیرد و از دیگر ویژگی های آن می توان به مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ ESS و آمپلی فایر هدفون اشاره کرد.

در پایان می توانید تصویری از ظاهر عجیب این کامپیوتر را مشاهده کنید که به نظر می رسد از بازی های علمی تخیلی به دنیای واقعی پا گذاشته است.

asusG31ms800

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Nima
    Nima | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    یا ابلفضل این دیگه چیه ؟؟؟؟ خوب به جای این یک کیس میگیریم دیگه . سبک تر هم هست

مطالب پیشنهادی