ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس در سال گذشته بیش از 30 میلیون دستگاه از تلفن های هوشمند سری ذن فون را به فروش رسانده است

تلفن های هوشمند سری ذن فون از موفق ترین محصولات ایسوس به حساب می آیند که شرکت تایوانی سال گذشته دومین نسل از آنها را به بازار عرضه کرد، از جمله مدل ZE551ML که با ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

تلفن های هوشمند سری ذن فون از موفق ترین محصولات ایسوس به حساب می آیند که شرکت تایوانی سال گذشته دومین نسل از آنها را به بازار عرضه کرد، از جمله مدل ZE551ML که با وجود قیمت اقتصادی نخستین موبایل مجهز به 4 گیگابایت حافظه ی رم به حساب می آمد. این محصول علاوه بر قدرت سخت افزاری، از طراحی جذابی نیز برخوردار بود و همه ی این مجموعه را با قیمتی اقتصادی در اختیار کاربر قرار می داد، بر همین اساس شرکت تایوانی موفق شد در سال 2015 بیش از 20 میلیون دستگاه از این تلفن هوشمند را به فروش برساند و تلاش می کند این میزان را در سال 2016 تا 25 میلیون دستگاه افزایش دهد.

بدون تردید ادامه ی چنین موفقیتی به کام هر تولید کننده شیرین خواهد آمد و شرکت تایوانی نیز بر همین اساس امروز در نمایشگاه کامپیوتکس سومین نسل از تلفن های هوشمند سری ذن فون را در 3 نسخه رونمایی کرد؛ ذن فون 3 که این بار محصول اقتصادی به حساب می آید اما طراحی آن به شکل قابل توجهی نسبت به نسل قبل بهبود یافته، ذن فون 3 اولترا که یک فبلت 6.8 اینچی است و در نهایت ذن فون 3 دلوکس که پرچمدار جدید به شمار می رود و سخت افزار قدرتمندی برای آن در نظر گرفته شده از جمله 6 گیگابایت حافظه ی رم، چیپست اسنپدراگون 820 و دوربین 23 مگاپیکسلی.

ایسوس در مراسم رونمایی تلفن های هوشمند جدید اعلام کرد در دو سالی که از عرضه ی این خانواده محصولات می گذرد، بیش از 30 میلیون نفر موبایل های سری ذن فون را مورد استفاده قرار داده اند. شرکت تایوانی حالا در سومین نسل باز هم طراحی و خصوصیات سخت افزاری تلفن های هوشمند خود را نسبت به قبل بهبود داده، اما قیمت اقتصادی دستگاه برای این منظور فدا نشده و باز هم شاهد هستیم که موبایل های جدید نسبت به محصولات هم رده ارزان تر هستند، به همین دلیل می توان توقع داشت فروش موفق موبایل های ذن فون باز هم ادامه یافته و امسال هم سال موفقی را برای سازنده به ارمغان آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی