ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه ی ساعت هوشمند اچ تی سی بار دیگر تا پاییز امسال به تعویق افتاد

ماه پیش بر اساس اعلام Evan Blass تقریباً اطمینان پیدا کردیم که HTC بالاخره ساعت هوشمند خود را به فاصله ی حداکثر یک هفته از تاریخ 17 خرداد معرفی خواهد کرد، اما این اکانت توییتری ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

ماه پیش بر اساس اعلام Evan Blass تقریباً اطمینان پیدا کردیم که HTC بالاخره ساعت هوشمند خود را به فاصله ی حداکثر یک هفته از تاریخ 17 خرداد معرفی خواهد کرد، اما این اکانت توییتری خبر می دهد که سازنده ی تایوانی باز هم تاریخ عرضه را تا پاییز امسال به تعویق انداخته است.

نخستین بار در سال 2014 بود که شایعاتی در مورد انصراف HTC از تولید ساعت هوشمند به گوش رسید و چهار ماه بعد شنیدیم که این شرکت روند توسعه ی آن را از سر گرفته است. در طول سالهای پس از آن هم دائماً اخباری در مورد ایجاد تغییرات در ویژگی های دستگاه یا تاریخ عرضه شنیده می شد، اما آخرین شایعات از این موضوع حکایت دارد که نخستین ساعت هوشمند شرکت تایوانی به نمایشگر دایره شکل با رزولوشن 360 در 360 پیکسل مجهز خواهد بود و نام رمز Halfbeak برای آن در نظر گرفته شده است.

در نهایت از شما دعوت می کنیم توییت Evan Blass در مورد به تعویق افتادن مجدد تاریخ عرضه ی ساعت هوشمند HTC را مشاهده نمایید، موضوعی که شرکت تایوانی را به سوژه ای در حوزه ی فناوری تبدیل کرده و شوخی های کاربران را نیز به مشکلات اقتصادی و ضرردهی های مالی افزوده است.

evan

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamed_P_Azad
    Hamed_P_Azad | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    تیکه واقعاً عمیقی انداخته این یارو. واقعاً این ساعت ها کاربرد مفیدی ندارند. بهترین نمونه ها برای کاربردی شدن دستبندهای سلامتیه که کم کم دارن جایگاه خودشون رو پیدا می کنن.

مطالب پیشنهادی