ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استخدام در بزرگترین کسب و کار اینترنتی حوزه‌ی گردشگری [رپورتاژ‌ آگهی]

علی‌بابا، سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار، پس از یک سال و نیم فعالیت، توانسته با توسعه‌ی منابع انسانی ارزشمند خود قدم به قدم به اهداف نزدیک‌تر و به یکی از مهم‌ترین قطب‌های فروش ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

علی‌بابا، سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار، پس از یک سال و نیم فعالیت، توانسته با توسعه‌ی منابع انسانی ارزشمند خود قدم به قدم به اهداف نزدیک‌تر و به یکی از مهم‌ترین قطب‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما و قطار تبدیل شود.

علی‌بابا محیطی خلاق و پویا با رده‌ی سنی جوان دارد و از افرادی تشکیل شده که رویاهایی بزرگ در سر دارند و حرفه‌ای‌های حوزه‌های مختلف کنار هم جمع شده‌اند و امروزِ علی‌بابا را ساخته‌اند.

فعالیت در علی‌بابا، حس تجربه‌ی انسانی و کاری متفاوتی دارد؛ افراد مشغول به کار در علی‌بابا برای هدفی مشخص، کنار هم جمع می‌شوند؛ هر روز، تلفیقی از کار و تفریح تیم بزرگ علی‌بابا را با چالش‌های جدید روبرو می‌کند. در واقع علی‌بابا بهترین انتخاب برای آن دسته از آدم‌هایی است که آموزش‌پذیر هستند و شیفته‌ی تجربه کردن و کار تیمی. هر روز به جلو حرکت کردن، انگیزه‌بخش همه‌ی کسانی است که در علی‌بابا مشغول به کار هستند.

علی‌بابایی‌ها، به تعامل و ارتباط مؤثر اعضای تیم با یکدیگر، ساختار سازمانی ساده و در عین حال شایسته سالاری اعتقاد دارند. آزادی در تصمیم‌گیری و پذیرفتن مسئولیت به جای وظیفه، استقبال از ایده‌ها و تشویق به عملیاتی کردن آن‌ها، از اصول حرفه‌ای در علی‌بابا است.

عدالت و صداقت ارزش‌‌هایی‌ هستند که برای علی‌بابایی‌ها تبدیل به قانون شده اند. مدیران در تصمیم‌گیری‌ها همیشه نفع جمعی را در نظر دارند و افراد، انتقادات و پیشنهادات‌ را در جهت بهبود کار یکدیگر آزادانه بیان می‌کنند تا نتیجه‌ی رضایت‌بخشی حاصل شود. در علی‌بابا هیچ‌وقت دچار داشتن یک شغل تکراری و روزمره نمی‌شوید. انعطاف در زمان کار و دلبازی محیط، انرژی لازم کار را به بهترین شکل ممکن برای کارکنان فراهم می‌کند.

برای علی‌بابا، افرادی ارزشمند هستند که همواره به دنبال انجام کاری خاص، اهل چالش و تاثیرگذار باشند. اگر شما مشکلات را چالشی جذاب می‌بینید که باید آنها را با دانش فنی و با استعداد خلاقانه‌ی خود حل کنید و همچنین به دنبال فضایی برای رشد و درخشش حرفه‌ای خود هستید، علی‌بابا بهترین جا برای شماست.

در علی‌بابا این فرصت همیشه فراهم است که با سایر متخصصان آشنا شوید و گروه‌های کاری و تخصصی خود را توسعه دهید و هر روز موفقیتی را در کنار هم جشن بگیرید.

علی‌بابا، کامل‌ترین سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما است و پروازهای چارتر و سیستمی را در خطوط داخلی در کنار پروازهای خارجی با کامل‌ترین جزئیات پرواز به مسافران ارائه می‌کند. به تازگی نیز با اضافه کردن امکان خرید اینترنتی بلیط قطار، قدم دیگری برای کامل کردن خدمات سفر برداشته است. همه در علی‌بابا تلاش می‌کنند که مسافران، "تجربه‌ی شایسته از سفر" داشته باشند و این، به هدف فردی همه‌ی کسانی تبدیل شده که در علی‌بابا مشغول فعالیت هستند.

اگر شما هم رویایی بزرگ و پر از موفقیت دارید و اهل چالش هستید، علی‌بابا بهترین جا برای شروع و ادامه است.

alibaba-jobs

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    پس چرا تو سایتش میزنه service unavailable

مطالب پیشنهادی