ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اعضای سابق استودیوی Lionhead خبر از ساخت عنوانی با محوریت فرنچایز Fable می دهند

استودیوی توسعه دهنده Flaming Fowl، که اعضای آن را کارکنان استودیوی تعطیل شده Lionehead تشکیل داده اند، به تازگی اعلام نموده در حال ساخت عنوانی جدید با محوریت فرنچایز Fable است. استودیوی مورد اشاره اخیرا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

استودیوی توسعه دهنده Flaming Fowl، که اعضای آن را کارکنان استودیوی تعطیل شده Lionehead تشکیل داده اند، به تازگی اعلام نموده در حال ساخت عنوانی جدید با محوریت فرنچایز Fable است. استودیوی مورد اشاره اخیرا در مصاحبه با وب سایت IGN از بازی جدید خود به نام Fable Fortune رونمایی کرده که کمپین جذب سرمایه عمومی آن از فردا آغاز به کار خواهد کرد و تا پایان سال 2017، در دسترس قرار می گیرد.

گیم پلی Fable Fortune براساس المان جمع آوری کارت های مختلف شکل گرفته است (چیزی شبیه به بازی تحسین شده Hearthstone: Heroes of Warcraft) اما از مراحلی جانبی با پیروی از ژانر نقش آفرینی هم بهره مند خواهد بود. درست همانند بازی های قدیمی فیبل، نسخه Fortune به گیمر اجازه خواهد داد تا شخصیت های مختلف را انتخاب کرده و داستان را براساس تصمیم های مختلف خود پیش ببرد؛ انتخاب هایی که می تواند در تقابل دو نیروی خیر و شر موثر باشد.

مضاف بر این ها، تیم سازنده قرار است قابلیت بازی به صورت Co-Op و ارتقای کارت ها را نیز به Fortune اضافه کند. بد نیست بدانید که به گفته Flaming Fowl، اگر استقبال از بازی مناسب باشد، می توان منتظر اضافه شدن بخش داستانی و مادهای PvP (بازیکن در برابر بازیکن) نیز بود.

استودیوی مورد اشاره، لایسنس Fable را یکبار دیگر از مایکروسافت خریداری کرده تا بتواند به تولید عنوانی در این سری بپردازد. در واقع، بعد از تعطیلی استودیوی Lionhead در ماه آپریل، حقوق فرنچایز فیبل در اختیار مایکروسافت باقی ماند. بنابر گزارش ها، بازی Fable Fortune از سال 2014 در دست تولید بوده و قبل از اینکه در قالب عنوانی مجزا در بیاید، قرار بوده به عنوان یک مینی گیم در Fable 2 قرار گیرد؛ درست مانند مینی گیم Gwent در بازی The Witcher 3: Wild Hunt.

کمپین کیک استارتر بازی از فردا شروع به کار خواهد کرد و استودیوی Flaming Fowl، هدف گذاری اولیه خود را روی 250 هزار پوند انگلیس (معادل 365 هزار دلار) قرار داده است. Fable Fortune در تاریخ نامعینی از سال 2017 میلادی، روی دو پلتفرم اکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی