ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Zuk Z2 رسما توسط لنوو معرفی شد

تلفن هوشمند Z2 Pro لنوو در سپتامبر سال 2014 عرضه گردید و وقت آن رسیده که شرکت سازنده محصول جایگزین برای آن را معرفی نماید. با در نظر داشتن همین نیاز، امروز لنوو موبایل Zuk Z2 را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

تلفن هوشمند Z2 Pro لنوو در سپتامبر سال 2014 عرضه گردید و وقت آن رسیده که شرکت سازنده محصول جایگزین برای آن را معرفی نماید. با در نظر داشتن همین نیاز، امروز لنوو موبایل Zuk Z2 را معرفی کرد که بدنه ای از جنس فلز و یک باتری نسبتا بزرگ دارد.

نسخه 6.0 اندروید موسوم به مارشملو به همراه رابط کاربری اختصاصی این شرکت به نام  ZUI 2.0 از قبل روی این موبایل بارگذاری شده است و توان پردازشی آن را هم یک چیپست اسنپدراگون 820 تامین می کند که همگی در قالب یک پکیج به قیمت 275 دلار در اختیار کاربران قرار داده می شوند.

نمایشگر 5 اینچی این موبایل با رزلوشن 1080p از نسخه قبلش (با ابعاد شش اینچ) کوچک تر است و با شیشه خمیده 2.5D پوشش داده شده. دستگاه همچنین با ضخامت 8.5 میلی متری اش اندکی از بدنه 7.5 میلیمتری Z2 Pro حجیم تر به نظر می رسد اما همانطور که گفته شد یک باتری بزرگ 3500 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده و از تکنولوژی Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که از طریق پورت USB Type-C آن عمل می کند و می تواند ظرف تنها یک ساعت دستگاه را تا 80 درصد شارژ نماید. در نظر داشته باشید که امکان استفاده از پد شارژ بیسیم نیز برای این محصول فراهم است.

Z2 از چیپست اسنپدراگون 820 بهره می برد که نسبت به سیستم روی چیپ به خدمت گرفته شده ی S801 در موبایل Z2 Pro می توان گفت چندین نسل پیشرفت داشته است. این محصول همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیارتان قرار داده می شود و متاسفانه  این بار خبری از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقاء آن نیست.

امنیت کاربران نیز به حسگر تشخیص اثرانگشت U-Touch 2.0 محول شده که ظرف تنها 0.1 ثانیه به داده های ورودی پاسخ می دهد و حتی میتواند انگشت های مرطوب را هم تشخیص دهد. این موبایل همزمان از دو سیم کارت و شبکه ارتباطی ال تی ای (Cat. 6) پشتیبانی می کند.

در مورد دوربین دستگاه هم باید بگوییم که شرکت سازنده تصمیم گرفته از حسگر ایزوسل سامسونگ در پنل پشتی آن بهره بگیرد. در هر حال دستگاه یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز 1/2.6 دارد و از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فازی و لرزشگیر الکترونیکی بهره می برد. دوربین جلویی نیز 8 مگاپیکسلی است و می توان از آن برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری استفاده کرد.

Z2 قادر است ویدئوهایی با کیفیت 4K و همچنین تصاویر اسلو موشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه از سوژه های خود بگیرد. این موبایل در تاریخ هجدهم خردادماه به بازار عرضه می شود و از هم اکنون نیز امکان پیش سفارش آن فراهم است.

zuk-z2-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    اقا اشتباه نوشتید. z2 pro با شش گیگ رم و اسنپ 820 و مشخصات فوق العاده دیگش ، ماه قبل معرفی شد و قیمتش هم حدود 415 دلار بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی