ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Modern Sniper؛ تنهاترین سرباز

پیشرفت تکنولوژی در صنعت بازی های ویدیویی، با وجود محاسن بسیار زیاد خود، مشکلات عجیبی هم به همراه آورده که یکی از آن ها به حجم بالای برخی عناوین باز می گردد. کافی است به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

پیشرفت تکنولوژی در صنعت بازی های ویدیویی، با وجود محاسن بسیار زیاد خود، مشکلات عجیبی هم به همراه آورده که یکی از آن ها به حجم بالای برخی عناوین باز می گردد. کافی است به این مسئله آپدیت های گوناگون را اضافه کنید تا بیشتر به مشکل یاد شده پی ببرید.

درست است در آینده و با گسترش علم فشرده سازی اطلاعات یا افزایش سرعت اینترنت، این معضل حل خواهد شد. ولی ما داریم از دنیای کنونی صحبت می کنیم. بنابراین چاره چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید به عناوینی مانند Modern Sniper رجوع نماییم؛ آثاری که با حجم کم خود، محتوایی خیلی بیشتر از بازی های مشابه به بازیکن هدیه می دهند.

مدرن اسنایپر داستان تک تیراندازی را روایت می کند که باید به تنهایی در میان برهوتی از دشمنان، ماموریت هایی را انجام دهد؛ ماموریت هایی که دارای تنوع خوبی بوده و هر کدام تفاوت هایی نسبی با یکدیگر دارند. به عنوان نمونه می توانیم به کشتن تنها یک هدف یا تمامی دشمنان در بعضی از آن ها اشاره کنیم.

modern-sniper

البته به یاد داشته باشید برای ظاهر شدن این اهداف خاص، قبلش مجبورید همه سربازان منطقه را از پا در بیاورید. این ویژگی موجب گشته تا بازیکن چالش بیشتری را با پیشروی در مدرن اسنایپر تجربه نماید. با وجود تنوع خوب محیط ها، المانی که جذابیت بازی را افزایش داده، بخش ارتقا و خرید فروش سلاح ها است.

شاید این ویژگی را تقریبا در تمامی بازی های مشابه دیده باشید، اما مدرن اسنایپر یک تفاوت مثبت با بسیاری از آن ها دارد. چون چالش های بازی به گونه ای هستند که بازیکن را مجبور به استفاده از شخصی سازی سلاح ها می کنند.

شاید از جمله بالا تعجب کنید، اما اگر نگاهی به بعضی بازی های مشابه بیندازید، متوجه خواهید شد که در آن ها بازیکن خیلی به قابلیت ارتقا سلاح نیاز نداشته و به نظر می آید استودیو سازنده از روی اجبار ویژگی مورد بحث را در ساخته خود قرار داده است. در صورتی که مدرن اسنایپر اصلا این گونه نیست.

modern-sniper-1

از طرفی تنوع بالا سلاح ها خود به تنهایی ساعت ها سرگرمی بازیکن را تضمین می کنند. از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی، اسنایپر مدرن سعی کرده المان های سبک شبیه سازی را هم چاشنی کار خود نماید. بنابراین هنگامی نشانه گیری دست شخصیت اصلی لرزیده و باید در زمان مناسب اهداف را از پا در بیاورید.

البته می توانید با ارتقا خود، این مشکل را کم رنگ تر هم کنید. همچنین تیرها نامحدود نبوده و مجبورید آن ها را از فروشگاه بخرید. تمامی این ویژگی های دست به دست هم داده اند تا بازیکن بتواند لذت بیشتری را از بازی ببرد.

برای سخن پایانی باید بگوییم، بزرگترین مزیت مدرن اسنایپر در حجمش است. ارائه گستره زیادی از المان های مثبت در ده مگابایت کار هر کسی نیست، اما استودیوی Candy Mobile توانسته به خوبی از پس آن بربیاید.

Modern Sniper

Modern Sniper

سازنده: Candy Mobile قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی