ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه کوچک تری از آنر V8 هوآوی در راه است [شایعه]

ظاهرا قرار است که 2016 در طول تاریخ با نام سال اسمارت فون های بهره مند از دوربین دوگانه به ثبت برسد و شاید تلفن هوشمند آنر V8 هوآوی با نمایشگر 5.7 اینچی و دوربین دوگانه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

ظاهرا قرار است که 2016 در طول تاریخ با نام سال اسمارت فون های بهره مند از دوربین دوگانه به ثبت برسد و شاید تلفن هوشمند آنر V8 هوآوی با نمایشگر 5.7 اینچی و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی اش که اوایل امسال معرفی گردید، مثال خوبی در این باره باشد.

ابعاد و قابلیت های این فبلت در نوع خود هم خوب است و هم قابل قبول اما دستگاه های موبایلی با این ابعاد لزوما به کار همه نمی آیند و از همین روست که شایعه شده هوآوی می خواهد مدل دیگری از این موبایل را با نام آنر 8 ارائه کند.

طبق شایعات این فبلت درست مانند برادر بزرگ ترش، همان دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی را در خود دارد، با این همه پیش بینی گردیده که ابعاد نمایشگر آن از 5.2 اینچ فراتر نمی رود و از این لحاظ با آنر 7 برابری می کند.

این موبایل که تصور می شود هم اکنون با اسم رمز فارادی در دست ساخت باشد، می تواند به لطف امکانات و خصوصیات سخت افزاری اش که شباهت زیادی هم با آنر V8 دارد، به یکی از برترین محصولات از خانواده آنر بدل شود: چیپست کایرین 950 (یا حتی 955) و 4 گیگابایت رم را می توان اصلی ترین مشخصه برای اثبات این ادعا دانست.

از دیگر جزئیات سخت افزاری احتمالی برای این محصول می توان به پشتیبانی از شارژ بیسیم، اینترفیس  USB Type-C و یک فرستنده-گیرنده مادون قرمز برای کنترل لوازم الکترونیکی درون منزل اشاره نمود.

طبق برخی گزارشات منتشر شده در این باره، آنر 8 موبایلی است که به شکلی استثنائی «زیبا» توصیف شده و در هر دوطرف خود نیز شیشه خمیده 2.5D دارد.

اینها شایعات و گزارشاتی هستند که هم اکنون در رابطه با این محصول منتشر شده اند اما هنوز مشخص نشده که بخش اعظمی از این گزارشات از کجا به دست آمده اند و تا چه اندازه صحت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی