ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی اکسپریا E5 رسما از سوی سونی معرفی شد

بعد از لو رفتن پیاپی تصاویر و اطلاعات مختلف در خصوص تلفن هوشمند اکسپریا E5، سونی به صورت رسمی از این محصول پرده برداشت. دستگا درست مانند دیگر اسمارت فون های سری اکسپریا E که پیشتر از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

بعد از لو رفتن پیاپی تصاویر و اطلاعات مختلف در خصوص تلفن هوشمند اکسپریا E5، سونی به صورت رسمی از این محصول پرده برداشت.

دستگا درست مانند دیگر اسمارت فون های سری اکسپریا E که پیشتر از سوی این کمپانی ژاپنی ارائه شدند، چیپست چهار هسته ای MT6735 را در دل خود جای داده که از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می کند و 1.5 گیگابایت رم دارد.

یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 1280 در 720 پیکسل نیز روی بدنه این موبایل خودنمایی می کند و علاوه بر این، 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز برایش در نظر گرفته شده که با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را تا 200 گیگابایت ارتقاء داد.

تا به اینجای کار همانطور که تایید خواهید کرد امکانات دستگاه در سطح بسیار معمول قرار دارند اما به لطف دوربین های اصلی و جلویی به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی تعبیه شده در بدنه آن، انتظارات کاربران وفادار سونی به تلفن های هوشمند آن تا حدودی برطرف می گردد البته با قیمتی معقول تر.

اضافه نماییم که سری موبایل های اکسپریا E سونی حالا چند سالی می شود که به بازار ارائه شده اند و آنطور که آمارها نشان می دهد این محصولات در بخش هایی از اروپا و همچنین هند موفق ظاهر شده اند و در این بازارها، علیرغم حضور رقیب قدری چون سامسونگ، سونی طرفداران پر و پا قرص خود را دارد.

بازگردیم به سراغ دستگاه معرفی شده. سونی انتظار دارد که به لطف برخی امکانات نرم افزاری این محصول اقتصادی را از رقبایش در بازار متمایز نماید. ظاهرا قابلیت تازه ای به نام «تقویم هوشمند» برای این تلفن همراه در نظر گرفته شده که در پس زمینه فعال است تا مطمئن شود که هیچگونه اپلیکیشن یا بازی ناخواسته ای حافظه دستگاه را اشغال نکرده است.

شاید از دیدگاه شما این ویژگی روی برخی از موبایل های پیشرفته امروزی بلااستفاده به نظر بیاید اما در دستگاه های اقتصادی، همین میزان اندک بهبودی که به واسطه این نرم افزار در عملکرد دستگاه ایجاد می شود، قابل تقدیر است.

اکسپریا E5 قرار است که دهه اول تیرماه در وهله نخست به بازارهای اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین و سپس سایر مناطق دنیا عرضه شود.

gsmarena_003 Xperia-E3-Black-Back40-640x640 Xperia-E3-Black-Bonus-640x427 Xperia-E3-Black-FrontHoriz-640x640 Xperia-E3-Black-Group-640x640 Xperia-E3-Black-Homescreen-640x427 Xperia-E3-Knolling-640x427 Xperia-E3-SideHoriz-640x640 Xperia-E3-White-Group-640x640 Xperia-E3-White-UI-Lockscreen-640x427 Xperia-E5-Group-640x618

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (79 مورد)
  • باقر
    باقر | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    واقعا خجالت بکشید...آدم سر برند انقدر حرص میزنه؟خجالت نمیکشید به هم فش میدید؟چه قدر از سود اون برند تو جیب شما میره؟

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

      از من به شما نصیحت هیچوقت رو پستهای سونی بحث نکن. خیلی بددهن هستن بعضیاشون و جالب تر اونه که دیجیاتو همه کامنتهاشونو منتشر میکنه. همین الان بعد کامنتهای خودمون بیا نگا کن ببین چیکارت میکنن.

  • m.g.o
    m.g.o | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    واقعا خجالت کشیدم وقتی کامنتها رو خوندم سر دوتا برند که نه سودش به ما میرسه و نه فایده ای برامون داره این همه به هم توهین و بی احترامی کنیم واقعا متاسفم برای کسایی که به این راحتی به هم توهین میکنن،برای تیم دیجیاتو هم متاسفم که این کامنتهارو تایید میکنه

  • TNT
    TNT | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    به یدونه اکتفا نمیکنید یه ۷-۸ دیگه هم بذارم کاملا آشنا شید با مقوله غلظت رنگ طبیعه سامسونگ

  • TNT
    TNT | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    بعد میان میگن طبیعی ترین و بهترین صفحه نمایش رو داره سامسونگ و سونی ر.ی.د.ه
    ttp://s6.picofile.com/file/8253829168/9kky_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B0%DB%B5%DB%B2%DB%B6_%DB%B0%DB%B1%DB%B3%DB%B3%DB%B2%DB%B7.jpg
    والله اگه من صفحه نمایش گوشیم به این دقت بود نمایش رنگ هاش ترجیح میدادم گوشیمو بندازم آشغال تا بهش لقب بهترین صفحه نمایش رو بدم(یه h از اول آدرس کم کردم که کامنتم منتشر شه،شما به ابتدای لینک یه h اضافه کنید)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی