ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پیش بینی دقیق وضعیت آب و هوا در محیطی زیبا با اپلیکیشن Transparent Clock and Weather

از یک اپلیکیشن هواشناسی استاندارد چه انتظاراتی دارید؟ احتمالا پیش بینی لحظه ای وضعیت آب و هوا، رابط کاربری زیبا و ویجت های متعدد جزء اولویت های شما برای انتخاب و نصب یک اپ هواشناسی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

از یک اپلیکیشن هواشناسی استاندارد چه انتظاراتی دارید؟ احتمالا پیش بینی لحظه ای وضعیت آب و هوا، رابط کاربری زیبا و ویجت های متعدد جزء اولویت های شما برای انتخاب و نصب یک اپ هواشناسی در موبایل و تبلت تان باشد.

خوشبختانه برای انتخاب یک اپ هواشناسی مناسب در اندروید دستتان حسابی باز است و گزینه های پرشماری برای این کار در اختیار دارید. ما هم امروز گزینه خوب دیگری را به گزینه های روی میزتان اضافه می کنیم که شاید با امکاناتش بتواند به انتخاب اول تان برای پیش بینی وضعیت آب و هوا تبدیل گردد.

Transparent Clock & Weather یک اپلیکیشن هواشناسی دقیق برای گجت های اندرویدی است که پیش بینی های ساعتی تغییرات دمایی، سرعت باد، وضعیت هلال ماه، فشار و درصد رطوبت نسبی را به موبایل شما می آورد.

Transparent 1

رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیباست، و بسته به وضعیت هوا و ساعت روز شاهد تغییر تصویر پس زمینه اش هستید. با انتخاب هر شهر، اطلاعات هواشناسی بسیار دقیقی از آن در اختیارتان قرار می گیرد که از منبع Foreca.com تأمین شده اند.

این اطلاعات شامل دمای لحظه ای، ساعت طلوع و غروب آفتاب، مدت زمان طول روز، سرعت باد، درصد رطوبت نسبی، درصد احتمال بارش، شاخص UV، نقطه شبنم، فشار هوا و میدان دید در شهر منتخب شما می شوند و نکته خوب اینکه همگی را می توانید در یک صفحه مشاهده کنید.

تمام مواردی که گفتیم شامل پیش بینی ساعتی هم می شوند، یعنی مثلا می توانید بفهمید که پنج ساعت دیگر درصد احتمال بارش چقدر افزایش یا کاهش خواهد یافت. مضاف بر این یک بخش بسیار خوب اپلیکیشن نمایش وضعیت هلال ماه است که آن را در محیطی گرافیکی و زیبا در معرض دیدتان می گذارد.

اما قابلیتی که Transparent Clock and Weather در آن می درخشد، ویجت های فوق العاده زیبا و کارآمدش هستند. با نصب اپ 11 ویجت شفاف در ابعاد و اشکال مختلف عایدتان می شود که می توانید از آنها در صفحه خانه موبایل اندرویدی تان بهره بگیرید که هم به زیبایی بک گراند می افزایند و هم ابزار خوب و دقیقی برای پیش بینی وضعیت جوی هستند.

Transparent Clock and Weather را می توانید به رایگان در گجت های اندرویدی خود تجربه کنید.

Transparent clock & weather

Transparent clock & weather

سازنده: MACHAPP Software Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahdi.asdn
    Mahdi.asdn | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    به پای اون فک نکنم برسه

  • t ram
    t ram | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    از accu weather دقیق تره ؟

مطالب پیشنهادی