ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام از امکانات اختصاصی خود برای حساب های کاربری تجاری رونمایی کرد

اگر به خاطر داشته باشید، در هفته های گذشته از اینستاگرام و تصمیمش برای فراهم کردن قابلیت هایی جدید برای صاحبان حساب های کاربری تجاری خبر دادیم،‌ قابلیت هایی که می توانند دید بهتری از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

اگر به خاطر داشته باشید، در هفته های گذشته از اینستاگرام و تصمیمش برای فراهم کردن قابلیت هایی جدید برای صاحبان حساب های کاربری تجاری خبر دادیم،‌ قابلیت هایی که می توانند دید بهتری از میزان بازدید پیج به گردانندگان آن بدهند. به کمک این ابزار اختصاصی، کمپانی های مختلف قادر خواهند بود تا برای تبلیغات موثر در اینستاگرام بهتر برنامه ریزی کنند.

با اینکه وجود ابزار مورد بحث قبلا برای رسانه ها و مردم فاش شده بود، اینستاگرام بالاخره امروز به طور رسمی از آنها رونمایی به عمل آورد. به گفته اعضای تیم توسعه این شبکه اجتماعی، قابلیت های جدید فقط در اختیار افرادی قرار خواهد گرفت که صاحب یک اکانت تجاری در اینستاگرام باشند. یکی از این قابلیت ها، اضافه شدن دکمه Contact است تا مراجعه کنندگان به صفحات بتوانند از طریق آن مستقیما با روابط عمومی شرکت تماس حاصل کنند.

صاحب پروفایل می تواند برای بخش Contact شماره تلفن و ایمیل در نظر گرفته یا امکان ارسال پیام متنی به طور مستقیم را برای مراجعین به پروفایل فراهم نماید. مضاف بر این امکان ارسال مختصات جغرافیایی دفتر کار شرکت به مخاطبین نیز برای صاحبان این پروفایل ها فراهم خواهد شد.

Insta 2

با این امکانات، شرکت ها می توانند با ردیابی و آنالیز پربازدیدترین پست های خود از آنها به عنوان وسیله ای برای جلب مشتریان بیشتر در آینده استفاده کنند. کسب و کارها حتی می توانند تصمیم بگیرند که مخاطبین هدف شان چه کسانی باشند، یا اینکه انجام این کار را به اینستاگرام بسپارند. در این صورت،‌ اینستاگرام می تواند پست کسب و کارها را به یک آگهی تبلیغاتی تبدیل کرده و تا زمانی که صاحب شرکت بخواهد، آن را در محیط اپ بالا نگه دارد.

با ابزار آنالیز بازدید، شرکت ها می توانند ببینند که کدام پست های تبلیغاتی شان تأثیر بیشتری روی مشتریان گذاشته و همچنین مشاهده کنند که میزان ریزش کاربران شان چه روندی را طی کرده است.

قابلیت هایی که گفتیم طی «ماه های آتی» در اختیار کاربران آمریکایی، استرالیایی و نیوزیلندی اینستاگرام قرار خواهد گرفت و پس از آن به طور جهانی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی