ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیس جدید Mophie برای آیفون های اپل
تکنولوژی

با کیس محافظ جدید موفی آیفون خود را به صورت بی سیم شارژ کنید

قابلیت شارژ بی سیم مدت زیادی است که به تلفن های هوشمند راه یافته، اما درگیری میان دو استاندارد اصلی در این صنعت و عدم استقبال کافی از طرف موبایل سازها باعث شده آن طور ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

قابلیت شارژ بی سیم مدت زیادی است که به تلفن های هوشمند راه یافته، اما درگیری میان دو استاندارد اصلی در این صنعت و عدم استقبال کافی از طرف موبایل سازها باعث شده آن طور که باید فراگیر نشود. حالا شرکت «موفی» (Mophie) خود دست به کار شده و کیس باتری داری را برای آیفون های ۶ و 6S تولید کرده که علاوه بر افزایش ظرفیت باتری این موبایل ها، قابلیت شارژ بی سیم را نیز برای آنها فراهم آورده است.

این کیس ۱۰۰ دلاری تقریباً از تمام شارژرهای وایرلس موجود در بازار پشتیبانی می کند و باتری تعبیه شده در آن نیز تا ۵۰ درصد به ظرفیت شارژ آیفون های اپل می افزاید. ویژگی جذاب دیگر این کیس بهره مندی از دو قطعه آهنربا است که باعث می شود موبایل شما بتواند به هر سطح فلزی بچسبد. همین قابلیت خیالتان را از بابت ثابت ماندن موبایل روی استندهای خودرویی و یا سطوح شارژرهای بی سیم راحت می کند. به خصوص که استند تولیدی خود Mophie مجهز به شارژر بی سیم است.

در شرایطی که از گوشه و کنار شنیده می شود آیفون آینده اپل مجهز به فناوری شارژ بی سیم خواهد بود، موفی تلاش کرده علاوه بر افزایش ظرفیت باتری، این قابلیت را برای کاربران آیفون های قدیمی تر این شرکت نیز فراهم کند.

این شرکت تولید کننده لوازم جانبی موبایل ها قصد دارد در آینده تمام کیس های خود را مجهز به فناوری شارژ بی سیم کند. یعنی این قابلیت دیگر محدود به کیس های دارای باتری اضافی (که وزن و ضخامت موبایل ها را به شکل قابل توجهی افزایش می دهند) نخواهد بود. شاید این دست اقدام ها سبب شود که موبایل سازها هم به فکر افتاده و این امکان بسیار مفید را برای تمام محصولاتشان فراهم نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی