ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا رسما شرکت فرانسوی Withings را خریداری کرد

حدودا یک ماه پیش بود که نوکیا اعلام کرد قصد دارد با پرداخت مبلغ 170 میلیون یورو شرکت Withings را خریداری کند. حالا این کمپانی اعلام کرده که توافق، صورت پذیرفته و قرارداد آن به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

حدودا یک ماه پیش بود که نوکیا اعلام کرد قصد دارد با پرداخت مبلغ 170 میلیون یورو شرکت Withings را خریداری کند. حالا این کمپانی اعلام کرده که توافق، صورت پذیرفته و قرارداد آن به مراتب زودتر از موعد پیش بینی شده (یعنی سه ماهه سوم) به امضا رسیده است.

اما در مورد Withings هم باید بگوییم که یک شرکت فرانسوی است و در زمینه تولید گجت های سلامت محور فعالیت می کند و اقلامی نظیر دنبال کننده های تناسب اندام و ترازوهای هوشمند را در سبد کالایی خود دارد. به موجب این قرارداد شرکت فرانسوی خریداری شده، مبنای کسب و کار تازه نوکیا در زمینه سلامت دیجیتال را خواهد ساخت که مدیریتش را هم Cédric Hutchings مدیرعامل Withings بر عهده می گیرد.

این اقدام شرکت فنلاندی را می توان تازه ترین تلاش آن برای بازپس گیری اعتبارش پس از فروش کسب و کار موبایل خود به مایکرسافت دانست که در سال 2014 میلادی با عقد قراردادی به ارزش 7.2 میلیارد دلار صورت پذیرفت (از آن زمان تاکنون نیز شرکت خریدار یعنی مایکروسافت، بیشتر به فروش تلفن های هوشمند اقتصادی با برند نوکیا علاقه نشان داد و حالا آینده برند لومیای آن نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد).

نوکیا علاوه بر Withings گام هایی را هم در زمینه سخت افزار واقعیت مجازی برداشته است و به عنوان نمونه چندی پیش دوربین 360 درجه Ozo 360 را معرفی کرد.

در هر حال انتظار می رود که به زودی ماحصل همکاری نوکیا و  Whitings وارد بازار شود. اضافه نماییم که نوکیا هم اکنون مشغول تبلیغ برای کنفرانس خبری پیش رویش است که قرار شده در تاریخ 20 خردادماه در سانفرانسیسکو و به مناسبت گشایش دفتر آن در Bay Area و همچنین معرفی برخی محصولات تازه اش برگزار گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    دیگه فقط یه تلفن هوشمند با کیفیت و فوق العاده کم داری، زیبای فنلاندی

مطالب پیشنهادی