ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از دو تلفن هوشمند میان رده با نام های X Power و X Style پرده برداشت

ال جی مدتی که مدتی پیش G5 را به عنوان آخرین پرچمدار و نخستین تلفن هوشمند ماژولار خود در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی کرد، حالا فرصت را غنیمت شمرده و موبایل های میان رده و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

ال جی مدتی که مدتی پیش G5 را به عنوان آخرین پرچمدار و نخستین تلفن هوشمند ماژولار خود در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی کرد، حالا فرصت را غنیمت شمرده و موبایل های میان رده و اقتصادی را نیز به مجموعه ی محصولاتش اضافه می کند، از جمله فبلت 5.7 اینچی Stylus 2 Plus که با قیمت تنها 200 دلار، قابلیت های قابل قبولی در اختیار کاربر قرار می دهد.

شرکت کره ای حالا در کشور اوکراین از دو میان رده با نام های X Power و X Style پرده برداری کرده که هرچند از نظر سخت افزاری چندان چشمگیر نیستند، اما جذاب ترین ویژگی آنها را می توان برچسب قیمت دستگاه به حساب آورد.

تمرکز سازنده در مدل X Power روی باتری محصول بوده بر همین اساس این تلفن هوشمند میان رده به یک باتری با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت مجهز است و از دیگر خصوصیات آن می توان به نمایشگر 5.3 اینچی IPS با رزولوشن 720 و چیپست MT6735 مدیاتک اشاره کرد که به 4 هسته Cortex-A5 با قدرت 1.14 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 مجهز است.

این تلفن هوشمند ضمناً به 2 گیگابایت حافظه ی رم در کنار 16 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی مجهز است و دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده اند و قیمت فروش محصول نیز 200 دلار خواهد بود.

مدل دیگر 180 دلار قیمت دارد و همانطور که از نامش بر می اید تمرکز سازنده برای ساختش روی ظاهر دستگاه قرار داشته است. X Style بر همین اساس به یک باتری با ظرفیت تنها 2100 میلی آمچر ساعت مجهز است و از دیگر ویژگی های آن می توانیم به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل و چیپست اسنپدراگون 410 اشاره کنیم. سازنده ضمناً 1.5 گیگابایت حافظه ی رم را در کنار 16 گیگابایت حافظه ی داخلی برای محصول در نظر گرفته و دوربین های این تلفن هوشمند اقتصادی 8 و 5 مگاپیکسلی خواهند بود.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصویر محصولات جدید ال جی را مشاهده نمایید، البته توجه داشته باشید که شرکت کره ای هنوز در مورد زمان و احتمال عرضه در دیگر بازارهای جهان توضیحی ارائه نکرده است.

LG-X-Power-KK LG-X-Style-2-KK LG-X-Style-KK LG-X-Power-2-KK

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • میثم
    میثم | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    کی میره اینارو میخره؟؟آخه اسنپدراگون 410؟؟؟!!!!!

    • shahab
      shahab | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

      به قیمتش نگاه کن آخه به نظر ال جی نمیتونه مثل سامسونگ اسنپ دراگون 820 بندازه رو گوشی و با قیمت 700 دلار بده بیرون؟

  • شایان
    شایان | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    جی 5 بسیار گوشی خوبی هست.ولی یکم اون ماژولار بودنش رو مخه و طراحی گوشی رو تحت شعاع قرار داده.به شخصه اصلا و ابدا از طراحی و ارگونومی جی 5 خوشم نیومد.
    ولی باتری 4100 میلی آمپری x power عجب چیزیه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی