ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ پنج استارتاپ جدید در داخل شرکت خود تاسیس کرد

در سامسونگ مکانی وجود دارد به نام «Creative Lab» که کارمندان اجازه دارند پروژه های شخصی خود را در آن وارد کرده و تکنولوژی ها و ایده هایی که به نظر آنها آینده دار می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

در سامسونگ مکانی وجود دارد به نام «Creative Lab» که کارمندان اجازه دارند پروژه های شخصی خود را در آن وارد کرده و تکنولوژی ها و ایده هایی که به نظر آنها آینده دار می رسد را در آن توسعه دهند. گاهی اوقات این ایده ها سر و صدایی هم می کنند و اگر به خاطر داشته باشید، در نمایشگاه CES سامسونگ از یک کمربند هوشمند پرده برداشت که می توانست تعداد قدم های کاربران را اندازه گرفته و به آنها بگوید که اضافه بر نیاز خود غذا خورده اند یا خیر.

در کنار کمربند هوشمندی که سامسونگ در CES معرفی کرده بود، یکی دیگر از محصولات بخش Creative Lab از شرکت کره ای، Idea Printer نام داشت که می شد با آن مطالب بسیار کوتاهی را پرینت گرفت.

حال سامسونگ خبر می دهد که برخی از کارمندانش دوباره با ایده هایی عالی به سراغش آمده اند و کره ای ها نیز تصمیم گرفته اند تا درون شرکت خود، پنج استارتاپ تشکیل داده و از آنها حمایت کنند.

بر همین اساس، ۱۸ کارمند سامسونگ الکترونیکس قرار است پنج استارتاپ جدیدی که تشکیل شده را هدایت کنند تا در نهایت پنج محصول جدید توسعه پیدا کند.

حال خبر می رسد که استارتاپ های تازه تاسیس شده در سامسونگ، به شکل مستقل وظیفه هدایت و رشد محصول خود را بر عهده خواهند داشت. حتی بازاریابی نیز از سوی خود استارتاپ ها صورت پذیرفته و قرار است بتوانیم در نیمه دوم سال جاری میلادی شاهد حاصل تلاش آنها در قالب پنج محصول تازه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • رامين
    رامين | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    @sam
    چرت نگو بچه

    • sam
      sam | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

      حال عمر شما چطوره ?

  • sam
    sam | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    هر کاری سونی و اپل می کنن سامی هم همون کارو می کنه واقعا که با همین کپی کاری ها به اینجا رسیده، دور و زمونه عوض شده هر کی بیشتر کپی کنه (شما بگید الهام!) و تبلیغات دروغ، فروشش بیشتره... همین شرکت چقدر توی سالها ی اولیه تا سال 2015 با تولید جنس های فوق اشغال و درجه سه ولی با مبلغ گذاف کلاه سر مردم گذاشت، باز خوبه يه تونی خورد و کم کم کیفیت گوشی هاش رو بالا برد اما باز هم توی قیمت گذاری داره کلاه برداری می کنه توی قسمت الکترونیک بیشتر تلویزیون هاش رو از توی کارتن در میاری تا خرابه یا یک سال هم کار نمی کنه و خراب میشه مخصوصا پنل ها و برد شون فقط كافيه توی بازار باشید و ببینید حتی ال جی هم تعریف آنچنانی نداره اما خرابیش کمتره سونی هم که توی رنج دو تا چهار میلیون تی وی خوب و با کیفیت نداره واقعا که.

    • بی نام
      بی نام | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

      تو چرا میسوزی؟!؟!????

مطالب پیشنهادی