ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قیمت اکس باکس وان با کاهشی 50 دلاری، به 300 دلار رسید

با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه E3 2016، کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که قیمت کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان با کاهشی 50 دلاری مواجه شده و از این پس برای خرید ورژن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه E3 2016، کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که قیمت کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان با کاهشی 50 دلاری مواجه شده و از این پس برای خرید ورژن 500 گیگابایتی این کنسول، تنها نیازمند پرداخت 299 دلار خواهید بود. مضاف بر این، نسخه 1 ترابایتی اکس باکس وان نیز حالا تنها 319 دلار قیمت دارد.

این کاهش قیمت، صرفا به نسخه معمولی اکس باکس وان محدود نیست و باندل های آن هم از این پس با قیمتی ارزان تر از سابق عرضه خواهند شد. برای مثال، قیمت باندل The Division که یک نسخه از بازی و کنسول 1 ترابایتی اکس باکس وان را در خود جای می دهد، از 399 دلار به 349 دلار کاهش یافته است.

ضمنا باندل بازی انحصاری Quantum Break حالا بیش از هر زمان دیگری ارزش یافته و با پرداخت 299 دلار، می توانید به یک کپی از آخرین شاهکاری استودیوی Remedy و یک اکس باکس سفید رنگ دست یابید. البته هنوز مایکروسافت به صورت رسمی تایید نکرده که این کاهش قیمت موقتی است یا همیشگی، اما بعید است که ردموندی ها بار دیگر قیمت اکس باکس وان را افزایش دهند.

در فصل پاییز گذشته بود که کمپانی سونی، خبر از کاهش قیمت کنسول پلی استیشن 4 و عرضه آن با قیمت 300 دلار داد. مایکروسافت اگرچه بیش از 8 ماه در کاهش قیمت کنسول نسل هشتمی اش نسبت به سونی تاخیر داشته اما مسلما عرضه اکس باکس وان با چنین قیمتی، می تواند در رقابت با ژاپنی ها به یاری ساکنین ردموند بیاید و شاید این موضوع سبب گردد تا بالاخره اندکی از اختلاف فروش 20 میلیون واحدی دو کنسول کاسته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MohammadReza GAMER
    MohammadReza GAMER | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    خب میبینیم که ایکس باکس هم از اون قیمت فضایی که نمیرزید اومد پایین
    حالا عشق ایکس باکس ها
    بیان بگن
    کوانتوم بریک عشقه و انچارتد4 هیچه
    هی هم بگن وان وان اینم اسطورتون

  • هیوا
    هیوا | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    یه وضعیه که پنج تا بازی میشه قیمت کنسول ، این قدرت نرم افزار رو میرسونه

مطالب پیشنهادی