ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست عناوین رایگان ماه ژوئن سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شد

کمپانی سونی به رسم هر ماه، اخیرا از لیست عناوین رایگان ماه ژوئن سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده و دارندگان سه پلتفرم پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا می توانند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

کمپانی سونی به رسم هر ماه، اخیرا از لیست عناوین رایگان ماه ژوئن سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده و دارندگان سه پلتفرم پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا می توانند بازی هایی را به رایگان دریافت کرده و تجربه نمایند.

پیش از هر چیز، مشترکین سرویس پلاس می توانند دو بازی ارزشمند NBA 2K16 و Gone Home را برای کنسول نسل هشتمی سونی دریافت کنند. هر دوی این عناوین، نمرات خوبی از منتقدین دریاف کردند و جز بهترین بازی های سال گذشته میلادی به شمار می رفتند. البته Gone Home ابتدا در سال 2013 روی پلتفرم پی سی عرضه شد اما نسخه نسل هشتمی آن، سال گذشته میلادی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

گذشته از عناوین پلی استیشن 4، دو بازی Echochrome و Sire: Blood Curse (اپیزود 1 تا 12) در اختیار کاربران پلی استیشن 3 قرار می گیرد. در نهایت، دارندگان پلتفرم قابل حمل پلی استیشن ویتا هم می توانند بازی های ارزشمند God of War: Chains of Olympus و Little Deviants را دریافت نمایند.

این شش بازی، از امروز در اختیار تمام مشترکین پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت و به مدت یک ماه فرصت خواهید داشت تا با افزودن آنها به لیست عناوین خود، برای همیشه نگه شان دارید. لازم به ذکر است که همانند همیشه، تنها در صورتی قادر به تجربه بازی های پلاس خواهید بود که اشتراک آن را تهیه کرده باشید و در غیر این صورت، بازی ها قفل و از دسترس خارج خواهند شد. در ادامه تریلر عناوین ماه ژوئن پلی استیشن پلاس قابل مشاهده است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir44ho@gmail.com
    amir44ho@gmail.com | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

    سلام به نظرتون آمادس دل اینسپایرون سی و پنج سی و هفت رو با پی اس فور عوض کنم

مطالب پیشنهادی