ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Zombie Objective؛ بالاتر از خطر

سناریو آخرالزمانی زامبی وار به قدری در دنیای کنونی فراگیر شده، که کم کم داریم فکر می کنیم ما انسان ها غیر عادی هستیم. حدس می زنیم زمانی که ایده های سازندگان به ته می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

سناریو آخرالزمانی زامبی وار به قدری در دنیای کنونی فراگیر شده، که کم کم داریم فکر می کنیم ما انسان ها غیر عادی هستیم. حدس می زنیم زمانی که ایده های سازندگان به ته می رسد، زامبی کشی از اولین چیزهایی خواهد بود که در ذهن آن ها جرقه می زند. متاسفانه این موج در صنعت بازی های موبایل خروشان تر بوده و ماهانه عناوین زیادی را با این محوریت میبینیم.

بنابراین به دنبال اشباع این موضوع، باید سعی کنیم دنبال آثاری بگردیم که همچنان لذت سلاخی زامبی ها را برای بازیکن ها به ارمغان بیاورند. Zombie Objective را می توان یکی از همین آثار قلمداد کرد. شاید کلیشگی از از سر و روی بازی ببارد، اما استودیو سازنده المان های مثبت را به گونه ای همانند پازل کنار هم قرار داده که بازیکن می تواند ساعت ها از تجربه این عنوان لذت ببرد.

بازی روایت گر داستان شهری ویروسی است؛ ویروسی که نزاع میان انسان ها و زامبی ها را پدید آورد. در همین راستا دولت تصمیم گرفته دست به کار شده و بهترین تیم نظامی خود را وارد عمل کند. شما یکی از اعضای این گروه هستید و در هر مرحله باید ماموریت های گوناگونی را به اتمام برسانید.

Zombie-Objective-mobile

روی واژه گوناگون تاکید کردیم، چون اهداف هر ماموریت دارای تنوع خوبی بوده و بازیکن در هر لحظه با چالش جدیدی رو به رو می شود. از طرفی وجود محیط های جدید خود به تنهایی دلیلی برای اعمال استراتژی های بهتر در هر مرحله به حساب می آیند. به صورت کلی، بازی دارای هفت لوکیشن مختلف بوده و هر کدام از مدهای گوناگونی مانند اسنایپر، دفاع، مبارزه با باس ها و نمونه های مشابهی تشکیل شده.

طبیعتا این تنوع بالا در محیط و گیم پلی، نیازمند حضور المان هایی برای ترغیب بازیکن به ادامه بازی است. اینجاست که بخش شخصی سازی بسیار جذاب Zombie Objective وارد میدان می شود. نکته جالب این قسمت به طراحی زیبا سلاح و زره ها باز می گردد. کافی است بعد از دانلود بازی به بخش فروشگاه یا Store رفته و نگاهی به تجهیزات بیندازید تا بهتر این موضوع را درک کنید.

البته حرف های بالا نباید باعث شوند که از تنوع بالا بخش خرید و فروش بگذریم. بازی دارای چهار کلاس، سلاح گوناگون بوده و هر کدام تعداد زیادی اسلحه را در خود جای داده اند. استودیو سازنده همین رویه را برای بخش زره ها هم در پیش گرفته است. نکته جالب اینجاست تفاوت زره ها تنها محدود به میزان سلامتی نشده و در المان های دیگری مانند سرعت پر کردن خشاب ها یا حرکت کردن هم تاثیر می گذارد.

Zombie-Objective-android

اکنون به این مسئله دشمنان گوناگون هم اضافه کنید تا متوجه شوید استودیو سازنده چگونه توانسته جذابیت تنوع بالا محیط و مدها را حفظ نماید. در بازی بیش از 12 نوع دشمن حضور داشته و بسته به موقعیتی که هستید چالش هایی برای شما ایجاد می کنند. شاید در ابتدا این مسئله بسیار کمرنگ تر به نظر برسد، اما با پیشروی کاملا به آن پی خواهید برد.

از دیدگاه فنی Zombie Objective تنها یک اثر قابل قبول است. شاید گرافیک بازی به گونه ای نباشد که از آن سورپرایز شوید، اما دل شما را هم نمی زند. با این وجود بخش صداگذاری کمی بهتر ظاهر شده است که می توان اصلی ترین دلیلش را به حضور یک راهنما در طول مراحل اختصاص داد. با شروع هر مرحله، شخصی با بی سیم نکات لازم را به شما گفته و حتی تشویقتان می کند.

Zombie Objective به عنوان یک بازی Free-Movement شناخته می شود. به بیان ساده تر، بازیکن در طول بازی می تواند شخصیت اصلی را حرکت داده و خود نشانه گیری کند. برای تیراندازی هم تنظیمات گوناگونی وجود داشته و بسته به سلیقه خود قابلیت تغییر کنترل را دارید. بنابراین اگر از آثاری که در آن ها شخصیت اصلی ساکن است، خسته شده اید، Zombie Objective یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار خواهد بود.

Zombie Objective

Zombie Objective

سازنده: Killer Bean Studios قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی