ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار بیلد جدید ویندوز ۱۰
تکنولوژی

انتشار بیلد 14356ویندوز ۱۰ موبایل برای «حلقه سریع» طرح اینسایدر؛ امکان سینک اعلانات با پی سی میسر شد

شرکت مایکروسافت بالاخره بیلد 14356 ویندوز ۱۰ موبایل، که جدیدترین نسخه ی حاصل از طرح توسعه و به روز رسانی «Redstone» به شمار می رود را برای اعضای «حلقه سریع» یا (Fast ring) منتشر ساخته. این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

شرکت مایکروسافت بالاخره بیلد 14356 ویندوز ۱۰ موبایل، که جدیدترین نسخه ی حاصل از طرح توسعه و به روز رسانی «Redstone» به شمار می رود را برای اعضای «حلقه سریع» یا (Fast ring) منتشر ساخته. این گفته به آن معنی است که بیلد تازه پیش نمایشی آزمایشی از «آپدیت بزرگ سالیانه» یا (Anniversary Update) ویندوز ۱۰ به حساب می آید؛ به روز رسانی که قرار است ماه آینده عرضه شود.

در همین راستا قصد داریم در ادامه و به نقل از وبسایت کمپانی سازنده به برخی از بهبودهای صورت پذیرفته حائز اهمیت تر بپردازیم:

دریافت اعلان های موبایل روی رایانه ها: دستیار هوشمند مایکروسافت، کورتانا، حالا می تواند تمام اعلان ها و هشدارهای مهم موبایل شما را روی رایانه شخصی تان به نمایش بگذارد. این موارد می تواند شامل پیام های کوتاه متنی (SMS)، پیام های رسیده در شبکه های اجتماعی و تماس های ورودی باشد.

این قابلیت از این پس در موبایل های ویندوزی و اندرویدی در دسترس است، البته در موبایل های اندرویدی می بایست نرم افزار کورتانای نسخه 1.7.1 و یا بالاتر نصب شده باشد.

در بیلد تازه عرضه شده برای ویندوز ۱۰ موبایل، هنوز برخی از اعلان ها به درستی ارسال نمی شوند و گاهی قابلیت پاسخگویی از روی PC نیز به خوبی کار نمی کند. امکان خاموش کردن اعلان ها برای اپ هایی خاص به زودی اضافه خواهد شد، اما در حال حاضر می توان همه اطلاع رسانی ها را در منوی اپلیکیشن کورتانا و با تپ کردن روی گزینه "Send notifications between devices” غیرفعال کرد.

ارسال عکس از موبایل به رایانه: حالا می توانید با گفتن تنها یک جمله به کورتانا، عکسی را به صورت وایرلس به رایانه خود منتقل کنید. فقط کافیست بگویید «send this photo to my PC» این قابلیت فعلاً در انحصار تلفن های هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل قرار دارد.

انیمیشن جدید برای حالت «گوش دادن»: وقتی روی آیکون میکروفن تپ می کنید، انیمیشن جدیدی برای حالت گوش دادن کورتانا به حرف های شما به نمایش در می آید.

listening-576x1024

 

در پایان می بایست خاطر نشان سازیم اگر شما از اعضای «حلقه سریع» برنامه اینسایدر مایکروسافت به شمار می آیید، می توانید با دنبال کردن مسیر زیر در موبایل ویندوزی خود، بیلد شماره 14356 را دانلود و از قابلیت های جدیدش لذت ببرید:

Settings -> Update & security -> Phone update -> Check for updates

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی