ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برای خرید وان پلاس 3 نیازی به دعوت نامه نخواهید داشت

روز گذشته متوجه شدیم که کمپانی وان پلاس قصد دارد تا در تاریخ 26 خرداد ماه از تلفن همراه پرچمدار جدید اش با نام وان پلاس 3 رونمایی کند. اما خبر خوش دیگر اینکه قرار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

روز گذشته متوجه شدیم که کمپانی وان پلاس قصد دارد تا در تاریخ 26 خرداد ماه از تلفن همراه پرچمدار جدید اش با نام وان پلاس 3 رونمایی کند. اما خبر خوش دیگر اینکه قرار نیست برای خرید این تلفن دعوتنامه ای از پیش داشته باشید و هر شخصی می تواند اقدام به خرید وان پلاس 3 کند.

کارل پای، مدیرعامل کمپانی وان پلاس در انجمن طرفداران شرکت اش این مسئله را رسما و شخصا تایید کرد. هیچ اولویتی برای دریافت تلفن وجود ندارد و هر کس که اول از همه اقدام به خرید تلفن جدید کند، زودتر دستش به آن خواهد رسید. این اولین بار است که کمپانی چینی وان پلاس اقدام به عرضه تلفن های خود در این ابعاد کرده و در آینده هم دیگر خبری از دعوتنامه ها نخواهد بود.

علاقه مندان به خرید وان پلاس 3 می توانند ساعت 23:30 روز 26 خرداد به وبسایت OnePlus.net رفته و نسبت به خرید تلفن جدید خود اقدام کنند.

کارل پای در انجمن وان پلاس چنین نوشت: «با وان پلاس 3، ما رسما با دعوتنامه ها خداحافظی می کنیم. این یک گام بزرگ برای ما به عنوان یک کمپانی و طرفداران و علاقه مندان به تکنولوژی است. پس از ارسال میلیون ها دعوت نامه طی دو سال اخیر، دشوار است که به گذشته فکر نکنیم و نبینیم که چه راهی را پشت سر گذاشته ایم. خوشحالیم به جایی رسیدیم که می توانیم دستگاه های جدیدمان را بدون دعوتنامه در روز اول ارائه کنیم.»

جالب اینجاست که اگر خوش شانس بوده باشید و یک هدست Loop VR به رایگان دریافت کرده باشید، حالا می توانید به مرکز خرید مجازی وان پلاس رفته و از طریق هدست، وان پلاس 3 خودتان را سفارش دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    کلا دنیا میتونن مستقیم از سایتش بخرن جز ما !!! سایتش ارسال به ایران نداره !!!

مطالب پیشنهادی