ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دونا سرکار جایگزین گیب آئول در مایکروسافت
تکنولوژی

«دونا سرکار» جایگزین «گیب آئول» در طرح ویندوز اینسایدر مایکرسافت شد

کسانی که با برنامه پیش نمایش های ویندوز ۱۰ و دریافت بازخوردهای کاربران سر و کار دارند، کم و بیش گیب آئول (Gabe Aul) را می شناسند. او به نوعی چهره اول مایکروسافت در ارائه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

کسانی که با برنامه پیش نمایش های ویندوز ۱۰ و دریافت بازخوردهای کاربران سر و کار دارند، کم و بیش گیب آئول (Gabe Aul) را می شناسند. او به نوعی چهره اول مایکروسافت در ارائه بیلدهای مختلف سیستم عامل این شرکت و ابداع کننده «دکمه قرمز» انتشار بیلدهای ویندوز ۱۰ به حساب می آید. اما حالا خبر می رسد آئول جایگاه خود را به دونا سرکار (Dona Sarkar) یکی دیگر از کارمندان با سابقه کمپانی واگذار کرده است.

البته آئول قرار نیست به طور کامل از این بخش برود، بلکه همچنان یکی از مهره های اصلی در برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت باقی خواهد ماند. او در این باره می گوید: «در چند ماه گذشته فهمیدم که نمی توانم به طور کامل به وظایف خود به عنوان مدیر "تیم مهندسی سیستم" رسیدگی کنم، در حالی که مسئولیت های سنگینی در برنامه ویندوز اینسایدر بر عهده دارم. بنابراین تصمیم گرفتم که تنها به وظایف مهندسی خود بپردازم.»

دونا سرکار سابقه زیادی در شرکت ردموندی دارد؛ او پیش از این مسئولیت گنجاندن قابلیت هایی چون بلو-ری، بلوتوث و Autoplay را در ویندوز ویستا به عهده داشته است. بعد از آن او روی قابلیت های جستجو در ویندوزهای ۷ و ۸ متمرکز شده بود و آخرین مسئولیت اش نیز مشارکت در توسعه تجربه کاربری هولولنز است.

برنامه اینسایدر ویندوز تاکنون منافع زیادی را برای مایکروسافت به دنبال داشته است. این تیم در طی مدت فعالیت خود  ۳۵ بیلد برای نسخه رایانه های شخصی و ۲۲ بیلد برای نسخه موبایل ویندوز ۱۰ ارائه داده. این در حالی است که پیش از این، نسخه های نهایی ویندوز تنها با ۲ تا ۳ بیلد پیش نمایش روانه بازار می شده اند. ضمن این که برای اولین بار در تاریخ، تست کننده های ویندوز، همزمان با مراحل توسعه آن، امکان کار با قابلیت های جدیدش را داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    ایرانیه

مطالب پیشنهادی