ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت مدل های مختلف وان پلاس ۳
تکنولوژی

یک میلیون دستگاه وان پلاس ۳ آماده عرضه در روز معرفی این محصول هستند [شایعه]

در حالی که فاصله زیادی تا ۲۶ خرداد، تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید کمپانی OnePlus نداریم، هر روز اخبار و شایعات مختلفی در مورد این موبایل منتشر می شود. در همین راستا اکنون نیز خبر رسیده که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

در حالی که فاصله زیادی تا ۲۶ خرداد، تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید کمپانی OnePlus نداریم، هر روز اخبار و شایعات مختلفی در مورد این موبایل منتشر می شود. در همین راستا اکنون نیز خبر رسیده که شرکت سازنده یک میلیون دستگاه از این محصول را برای عرضه در روز اول رونمایی در نظر گرفته است.

این طور که شواهد نشان می دهند، OnePlus از میزان فروش پرچمدار تازه خود با آن بدنه فلزی جدید اطمینان دارد، چرا که حاضر شده به قیمت تاخیر چند روزه در رونمایی، از موجودی کافی انبارهایش اطمینان حاصل کند.

البته همه شنیده ها به آنچه در بالا آمده محدود نمی شود. برخی منابع از داخل کمپانی مدعی شده اند که وان پلاس ۳ در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد؛ ارزان ترین نسخه ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت، یعنی درست هم قیمت با مدل استاندارد Mi 5. ضمناً گفته شده باقی نسخه ها نیز در حد و اندازه موبایل های Zuk Z2 Pro، Le Max 2 و Honor V8 هوآوی خواهند بود. بنابراین این طور تصور می شود که سه نسخه بعدی با قیمت های ۳۸۰، ۴۱۰ و ۴۲۶ دلار روانه بازار شوند.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص تفاوت های سخت افزاری این مدل ها در دسترس نیست. تا کنون نیز تنها مدل مجهز به رم ۴ و ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در اسناد سازمان TENAA رویت شده است. لذا باید منتظر ماند و دید کدامیک از شایعاتی که به آنها پرداختیم در روز ۲۶ خرداد صحت پیدا می کنند و وان پلاس عاقبت چگونه ما را شگفت زده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی