ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

وان پلاس از جدیدترین پرچمدار خود در یک اپلیکیشن واقعیت مجازی رونمایی می کند

وان پلاس  شرکتی است که دوست دارد کارهایش را متفاوت از دیگران انجام بدهد، به همین خاطر تصمیم گرفته تا از آخرین موبایل پرچمدار خود یعنی OnePlus 3 در یک اپلیکیشن واقعیت مجازی رونمایی به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

وان پلاس  شرکتی است که دوست دارد کارهایش را متفاوت از دیگران انجام بدهد، به همین خاطر تصمیم گرفته تا از آخرین موبایل پرچمدار خود یعنی OnePlus 3 در یک اپلیکیشن واقعیت مجازی رونمایی به عمل بیاورد.

این اپلیکیشن که The Loop نامگذاری شده را می توانید همین حالا و به رایگان از پلی استور دریافت کنید. اپ مورد بحث در طیف گسترده ای از موبایل های اندرویدی (چه وان پلاس و چه برندهای دیگر) قابل اجراست، و درست مثل اپلیکیشن انتشار رسمی OnePlus 2 کار ساده ای انجام می دهد.

unnamed (1)

اگر همین الان اپلیکیشن را نصب کنید، در آن فقط با یک روزشمار تا 14 ژوئن یعنی تاریخ رونمایی رسمی از وان پلاس ۳ مواجه خواهید شد. گفتنی است که چهاردهم ژوئن (معادل 25 خرداد شمسی) دقیقا یک روز پیش از تاریخی است که وان پلاس ۳ در کشور چین عرضه می گردد.

unnamed (2)

هدف وان پلاس برای رونمایی از آخرین موبایل پرچمدارش در یک اپلیکیشن واقعیت مجازی این بوده که کاربران به جای تماشای یک استریم زنده ساده در موبایل و تبلت، بتوانند غرق جهان واقعیت مجازی شده و برای تماشای رونمایی از تلفن هوشمند محبوب شان تجربه هیجان انگیزتری داشته باشند.

طبق اخبار قبلی، وان پلاس ۳ احتمالا مجهز به یک رم 6 گیگابایتی بوده و از یک نمایشگر 1080p و یک پردازنده اسنپدراگون 820 چهار هسته ای به عنوان قلب تپنده خود بهره بگیرد. برای تجربه اپلیکیشن The Loop می توانید از یک هدست Loop VR (که در تاریخ رونمایی از سوی وان پلاس فراهم می شود) استفاده کرده یا از هدست واقعیت مجازی خودتان بهره بگیرید.

The Loop

The Loop

سازنده: .OnePlus Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Nima
    Nima | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    هدستم کجا بود اخه ؟؟ خوب عین آدم توی یوتیوبی چیزی معرفی کن ما هم بتونیم ببینیم دیگه

  • کیارش تجلی
    کیارش تجلی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

    متاسفانه قابل نصب نیست!
    this device is not compatible...

مطالب پیشنهادی