ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل ابزار یافتن موبایل های گم شده را به هاب My Account اضافه کرد

اگر بابت گم شدن اتفاقی تلفن هوشمندتان وحشت دارید، شاید به کارگیری ابزار جدید گوگل بتواند به میزان قابل توجهی از ترس و اضطراب شما برای این موضوع بکاهد. غول موتورهای جستجو سالهاست که امکان یافتن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

اگر بابت گم شدن اتفاقی تلفن هوشمندتان وحشت دارید، شاید به کارگیری ابزار جدید گوگل بتواند به میزان قابل توجهی از ترس و اضطراب شما برای این موضوع بکاهد. غول موتورهای جستجو سالهاست که امکان یافتن موقعیت جغرافیایی موبایل های گم شده را از طریق Android Device Manager برای کاربران اندروید فراهم کرده. به غیر از این، می توانید به سادگی از اپلیکیشن جستجوی کمپانی هم بخواهید که موبایل را برایتان پیدا کند.

گوگل امروز روش جدید دیگری هم به روش های پیدا کردن موبایل های هوشمند اضافه کرده، و آن هم چیزی نیست جز استفاده از هاب My Account که نه تنها برای گجت های اندرویدی کاربردی است، بلکه صاحبان آیفون هم می توانند از آن برای یافتن موبایل گمشده شان بهره بگیرند.

درست مثل ADM، ابزار جدید هاب My Account به شما این امکان را می دهد که صدای زنگ موبایل خود را از راه دور به صدا درآورید، موقعیتش را روی نقشه یافته و حتی به لاک اسکرین آن برای جلوگیری از دستبرد افراد غریبه تسلط کامل داشته باشید.

MyAccount 1

همچنین گوگل برای کاربران iOS، امکان دسترسی به ابزار اختصاصی اپل برای بازیابی تلفن از طریق هاب My Account را هم فراهم نموده است. ضمنا نحوه دسترسی به My Account نیز در این بروزرسانی دچار تغییر گشته. به غیر از جستجوی جمله «من موبایلم را گم کرده ام»، کاربران حالا می توانند از اپلیکیشن بخواهند که مستقیما حساب کاربری گوگل شان را به نمایش در بیاورد.

به غیر از این، به زودی تنها جستجوی اسم تان در اپ جستجوگر گوگل هم می تواند شما را مستقیما وارد صفحه My Account کند. اگرچه این تغییرات چندان بزرگ و چشمگیر نیستند، اما برای اوقاتی که به خاطر اضطراب استفاده از ADM را فراموش می کنید، می توانند از روش ساده تری شما را به موبایل گمشده تان برسانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dani
    dani | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

    میشه موبایل خاموشم پیدا کرد ؟ مثل آیفون

مطالب پیشنهادی