ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلی از این پس پاک کردن اپلیکیشن های بلااستفاده را به شما پیشنهاد می کند

با وجود پیشرفت قابل ملاحظه تلفن های هوشمند از منظر سخت افزاری، هنوز هم مشکل کمبود حافظه برای بسیاری از کاربران گجت ها دردسر آفرین است. عمده این مشکل هم به نصب انبوهی از اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

با وجود پیشرفت قابل ملاحظه تلفن های هوشمند از منظر سخت افزاری، هنوز هم مشکل کمبود حافظه برای بسیاری از کاربران گجت ها دردسر آفرین است. عمده این مشکل هم به نصب انبوهی از اپلیکیشن ها روی گجت بر می گردد که فضای قابل توجهی از حافظه داخلی را به خود اختصاص می دهند.

گوگل با توجه به این موضوع، ابزار جدیدی به پلی استور اضافه کرده که شما را برای شناسایی اپلیکیشن های بلااستفاده یاری می کند تا با حذف آنها بتوانید فضای کافی برای انجام کارها یا نصب اپلیکیشن های کارآمدتر در اختیار داشته باشید.

play-uninstall

طبق گزارشات گوگل از تابستان سال گذشته مشغول کار روی این قابلیت بوده، اما امروز آن را به طور رسمی در اختیار کلیه کاربران خود قرار داده است. رویه کار این ابزار هم بسیار ساده است: هر گاه بخواهید اپلیکیشن حجیمی از پلی استور نصب کرده اما فضای کافی برای این کار در اختیار نداشته باشید، گوگل پلی به طور خودکار فهرستی از اپلیکیشن های کمتر استفاده شده را برایتان ردیف می کند تا با پاک کردن چند مورد از آنها، بتوانید جا را برای نصب اپلیکیشن های دیگر باز کنید.

پیشنهادات گوگل پلی برای حذف محتوا فقط اپلیکیشن ها را در بر می گیرد، اما طبق اسکرین شات بالا به نظر می رسد که به غیر از آن کاربران می توانند به حذف عکس ها و ویدئوهای قدیمی نیز برای پاکسازی فضای حافظه اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی