ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک هوش مصنوعی جدیدی برای برقراری ارتباط با کاربران توسعه داده است

فیسبوک ادعا می کند که هوش مصنوعی جدید اش با نام DeepText می تواند آنچه مردم می نویسند را متوجه شده و با دقتی نزدیک به احساسات انسانی آن را درک کند. جالب اینکه هوش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

فیسبوک ادعا می کند که هوش مصنوعی جدید اش با نام DeepText می تواند آنچه مردم می نویسند را متوجه شده و با دقتی نزدیک به احساسات انسانی آن را درک کند. جالب اینکه هوش مصنوعی مذکور، در هر ثانیه چندین هزار بار و در بیش از 20 زبان مختلف این کار را انجام می دهد.

مهندسین فیسبوک در بلاگ این شرکت توضیحات مربوط را ارائه داده اند و می گویند در نهایت، توسعه این هوش مصنوعی به جایی می رسد که فیسبوک تمام ورودی هایش را تجزیه و تحلیل می کند.

در نتیجه این اتفاق، فیسبوک می تواند پیشنهاد های بهتری به کاربران داده و پست های مرتبط را نمایش دهد. سرویس ها نیز بهتر در اختیار کاربر قرار می گیرند. شاید از همه مهم تر، فیسبوک از این طریق بتواند اسپم ها و فعالیت های غیر مجاز را سریع تر تشخیص داده و در برابر آن ها بایستد.

با این حال، در حال حاضر، DeepText فقط می تواند مفهوم پست را متوجه شده و بداند که کاربر در رابطه با چه موضوعی صحبت می کند. در حال حاضر فقط دو راه برای استفاده از این هوش مصنوعی وجود دارد. یکی در فیسبوک مسنجر، زمانی که برای مثال نیازمند یک تاکسی هستید.

همچنین، کسانی که علاقه مند به فروش محصولات شان روی فیسبوک باشند هم از این طریق مورد استفاده DeepText قرار گرفته و پیشنهادهایی صورت می پذیرد. این ها گام هایی ابتدایی هستند برای یک تغییر بزرگ.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی