ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Call Of ModernWar: Warfare Duty؛ هوانورد

شروع Call Of ModernWar: Warfare Duty واقعا غافل گیر کننده بود. نه از دیدگاه روایت، با عنوانی فاقد داستانی جذاب طرف هستید. بلکه داریم المان های بخش گیم پلی و گرافیک را ستایش می کنیم. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

شروع Call Of ModernWar: Warfare Duty واقعا غافل گیر کننده بود. نه از دیدگاه روایت، با عنوانی فاقد داستانی جذاب طرف هستید. بلکه داریم المان های بخش گیم پلی و گرافیک را ستایش می کنیم. از همان ابتدا، بازی شما را بدون هیچ گونه مقدمه چینی درگیر خود کرده و راهنمایی های لازم را می گوید.

همین نبود وقفه شروعی برای درگیر شدن در دنیای هوانوردان است. Call Of ModernWar: Warfare Duty [انگار اسم تمام نسخه های کال آف دیوتی را با هم ترکیب کردند] به عنوان یک شبیه ساز جنگ های هواپیمایی قلمداد می شود. بنابراین در بازی باید با انتخاب هواپیما خود به جنگ با دشمن ها رفته و ماموریت هایی را به اتمام برسانید.

با وجود این که تمامی ماموریت ها به نابود کردن چندین هدف محدود می شوند، اما بازی توانسته با چالش پله ای خود و تنوع مناسب هواپیماها این المان منفی را جبران کند. به بیان دیگر، شاید از همان ابتدا بتوانید با کنترل بازی انس گرفته و به راحتی وسیله جنگی خود را کنترل نمایید، ولی با پیشروی بیشتر متوجه می شوید که برای حرفه ای شدن راه درازی را در پیش دارید.

Call Of ModernWar-Warfare-Duty

پس از پیروزی در هر ماموریت مقداری سکه به شما تعلق می گیرد. با این سکه ها قابلیت خرید هواپیماهای دیگر را دارید. هر کدام از آن ها هم دارای سلاح ها و تواناهایی مختلف هستند. همین مسئله کوچک باعث می شود بازیکن به ادامه بازی ترغیب شده و سعی کند مبارزه با هواپیماهای دیگر را تجربه نماید.

نکته مثبت Call Of ModernWar: Warfare Duty در این بخش به هزینه پایین خرید هوانوردها باز می گردد. برخلاف بسیاری از عناوین موجود در بازی های موبایل، با انجام چند ماموریت در بازی به راحتی می توانید هواپیمای دیگری را خریداری نمایید؛ المانی که می تواند در افزایش ریتم پیشرفت بازیکن تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

به صورت کلی شانزده هواپیما در بازی وجود دارد. سه عنصر از بازی باعث شد تا در ابتدا تجربه آن شگفت زده شویم. اولین نکته کنترل بسیار ساده و جذاب بازی بود که در همان ابتدا به آن اشاره کردیم. دومین المان را می توان به هوش مصنوعی خوب دشمنان اختصاص داد.

با لمس قسمت راست صفحه لمسی می توانید به هواپیما خود شتاب بدهید. طبیعتا برای راحتی کار خود این حرکت یکی از بهترین استراتژی ها برای مانوورهای گوناگون و رفتن به پشت حریف است. نکته جالب اینجاست دشمنان هم توانایی انجام این کارها را داشته و سعی می کنند با حرکات سریع خود به جایی بروند که نتوانید آن ها را ببینید. بنابراین اگر هنگام بازی دیدید ناگهان تیری به سمت شما حواله شد، تعجب نکنید.

Call Of-ModernWar-Warfare Duty

اکنون به این قسمت تنوع خوب هواپیماها هم اضافه نمایید تا بیشتر به چالشی که در انتظارتان خواهد بود، پی ببرید. اما سومین نکته مثبت، با کمی جستجو در محیط می توانید به سادگی زحمت استودیو سازنده در بخش گرافیکی را لمس کنید. شاید وجود تنها یک منطقه در طول بازی نکته ای منفی به حساب بیاید، اما Call Of ModernWar: Warfare Duty سعی کرده با طراحی مناسب این مشکل را کم رنگ تر کند.

از دور همه چیز زیباست. از کوه ها بگیرید تا ابرها همگی با ذوق طراحی شده اند. البته با نزدیک شدن به این آبجکت ها، می توانید تکسچرهای ضعیفی را ببینید. اما اگر سطح توقع خود را تا یک عنوان موبایل پایین بیاورید، می توانید از گرافیک بازی هم لذت ببرید. همچنین لازم است بگوییم افکت دود هم به خوبی طراح شده و بازیکن می تواند از آن برای پیدا کردن دشمن ها استفاده کند.

چون پس تیراندازی به سمت هواپیماها، موتور آن ها دود خواهد کرد. برای سخن پایانی باید بگوییم این روزها دیدن عنوانی از سبک نبردهای هوایی روی رایانه های شخصی و کنسول ها تبدیل به آرزو شده. شاید تنها امید ما به Ace Combat 7 باشد که احتمالا خبری از آن را در نمایشگاه E3 امسال خواهیم شنید. بنابراین بهترین راه این است که با انجام بازی هایی با محوریت هواپیماهای جنگی روی اسمارت فون ها، این عطش را کاهش دهیم.

Call Of ModernWar: Warfare Duty

Call Of ModernWar: Warfare Duty

سازنده: BraveTale قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 48 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی