ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورژن مخصوص ZenFone 3 Deluxe احتمالا با اسنپدراگون 823 نیز عرضه می شود

چند روز پیش، ایسوس از تلفن های همراه جدید خود پرده برداشت که یکی از جذاب ترین آن ها Asus ZenFone 3 Deluxe نام دارد. در مشخصات این دستگاه، نام اسنپدراگون 820 دیده می شد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

چند روز پیش، ایسوس از تلفن های همراه جدید خود پرده برداشت که یکی از جذاب ترین آن ها Asus ZenFone 3 Deluxe نام دارد. در مشخصات این دستگاه، نام اسنپدراگون 820 دیده می شد اما طبق گزارشی که امروز منتشر شد، گویا ایسوس قصد دارد تلفن مذکور را در برخی از بازارها مثل فیلیپین یا شاید هند، با اسنپدراگون 823 عرضه کند.

چیپ مجتمع اسنپدراگون 823 احتمالا همانی است که روی سامسونگ گلکسی نوت 6 (یا شاید طبق شایعات 7) قرار گرفته. سی پی یو سریع تر به لطف چهار هسته 3 گیگاهرتزی در قیاس با چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 820، یک پیشرفت اساسی به حساب می آیند. هر دو چیپست از 8 گیگابایت رم LPDDR4 پشنیبانی می کنند.

طبق گزارش، نسخه محدود ZenFone 3 Deluxe نمایشگر 5.7 اینچی AMOLED مجهز به گوریلا گلس 4 دارد و رزولوشن آن 1920 در 1080 اعلام شده. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که تا 128 گیگابایت از طریق درگاه میکرو اس دی قابل افزایش است نیز از دیگر مشخصه های دستگاه هستند.

باتری 3 هزار میلی آمپری، قابلیت Quick Charge 3.0، اندروید 6.0، دوربین های 23 و 8 مگاپیکسلی و تمام مشخصه های فوق، ارزش این دستگاه را تا 499 دلار بالا برده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی