ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ها از عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با حافظه داخلی 256 گیگابایتی حکایت دارند

با توجه به گزارش های جدید، احتمالا کمپانی اپل برنامه دارد تا تغییراتی اساسی در حافظه داخلی نسل بعدی آیفون های خود پدید آورد. چندی پیش بود که مشخص شد یکی از مدل های آیفون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

با توجه به گزارش های جدید، احتمالا کمپانی اپل برنامه دارد تا تغییراتی اساسی در حافظه داخلی نسل بعدی آیفون های خود پدید آورد. چندی پیش بود که مشخص شد یکی از مدل های آیفون 7، یعنی نمونه پلاس آن احتمالا با حافظه 256 گیگابایتی عرضه می شود و گفته می شود که این مدل 5.5 اینچی، به دوربین بهتری نسبت به آیفون 7 مجهز خواهد بود که نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر برای تصاویر و فایل های ویدیویی را دوچندان می کند. اما حالا گزارش ها حاکی از آن هستند که آیفون 7 استاندارد هم از فضای داخلی بیشتری بهره خواهد برد.

بنابر گزارش موسسه تحقیقاتی TrendForce، اپل تصمیم گرفته تا مشخصات سخت افزاری نسخه استاندارد آیفون جدیدش را بهبود بخشیده و گزینه 256 گیگابایت فضای داخلی را نیز در اختیار کاربران بگذارد. هنوز مشخص نیست که این مدل پریمیوم، چه قیمتی خواهد داشت اما می توان تصور کرد که خریداران باید 200 الی 300 دلار هزینه بیشتری برای تهیه آن بپردازند.

علاوه بر این شایعه، گفته شده که اهالی کوپرتینو احتمالا فضای داخلی 16 گیگابایت را برای همیشه کنار خواهند گذاشت. در واقع با توجه به فضای مورد نیاز برخی از اپلیکیشن ها و بازی های امروزی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی دیگر پاسخگوی نیاز کاربران نیست و مدل پایه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس احتمالا با 32 گیگابایتی فضای ذخیره سازی به دست مشتریان می رسد.

در حال حاضر آیفون 6 اس با گزینه های 16، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده اما گفته می شود که اپل هنوز تصمیمی قطعی درباره حذف مدل 64 گیگابایتی اتخاذ نکرده. اگر ساکنین کوپرتینو تصمیم بگیرند که میزان فضای ذخیره سازی یاد شده را کنار بگذارند و گزارش مربوط به حذف مدل 16 گیگابایتی نیز صحت داشته باشد، آیفون 7 اس و 7 اس پلاس با حافظه های 32، 128 و 256 گیگابایتی به بازار خواهند آمد.

باید خاطر نشان کرد که به گزارش TrendForce، دلیل اصلی افزایش حافظه داخلی آیفون های بعدی، کاهش قیمت فلش مموری های NAND بوده است که سبب شده تا مخاطبان نسبت به دسترسی به مدل هایی با حافظه داخلی بالاتر، بدون افزایش قیمت امیدوار شوند. در نهایت، TrendForce گفته که آیفون 7 اس پلاس به حافظه رم 3 گیگابایتی و دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. در همین حال، آیفون 7 کماکان از رم دو گیگابایتی بهره می برد و چنین دوربینی را در اختیار مشتریان نمی گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • TNT
    TNT | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

    ۱۰۰۰ دلار برای یه گوشی؟! الان خیلی از لپ تاپ های گیمینگ قیمتشون از ۱۰۰۰ دلار کم کمتره!

  • ابی
    ابی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

    قیمتش که دیگه بالای 10میلیون تومن ميشه اینجوری

مطالب پیشنهادی