ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی FIFA 17 برای اولین بار در تاریخ این فرنچایز با موتور فراست بایت توسعه می باید

بنابر گزارش جدیدی که از سوی وب سایت گیم اینفورمر انتشار یافته، نسخه بعدی سری بازی FIFA و دیگر فرنچایزهای EA Sports، شامل Madden ،NHL و NBA Live به کمک موتور فراست بایت استودیوی DICE ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۵

بنابر گزارش جدیدی که از سوی وب سایت گیم اینفورمر انتشار یافته، نسخه بعدی سری بازی FIFA و دیگر فرنچایزهای EA Sports، شامل Madden ،NHL و NBA Live به کمک موتور فراست بایت استودیوی DICE توسعه خواهند یافت.

این سری بازی های ورزشی، پیش از این با موتور دیگری به نام Ignite ساخته می شدند که الکترونیک آرتز آن را با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی معرفی کرده بود. اولین عناوینی که با موتور فراست بایت توسعه یافته اند و به دست مخاطبان خواهند رسید، بازی های Rory Mcllroy PGA Tour و FIFA 17 هستند که طی پاییز امسال، به بازار عرضه می شوند.

باید خاطر نشان کرد که بازی هایی نظیر Madden و NBA Live، همزمان با FIFA دچار این تغییر ساختاری نخواهند شد و برای عرضه ورژن هایی از آنها که با موتور فراست بایت توسعه یافته اند، باید چند سال صبر کرد. در حال حاضر، اکثر بازی های کمپانی الکترونیک آرتز مانند بتلفیلد، استاروارز بتلفرانت، دراگون ایج، میرورز اج و حتی نید فور اسپید به کمک موتور فراست بایت ساخته می شوند و ورود بازی های EA Sports نیز به این عرصه، نوعی یکپارچگی میان عناوین ناشر آمریکایی ایجاد خواهد کرد.

الکترونیک آرتز پیش از این به صراحت گفته بود که می خواهد از یک تکنولوژی واحد در عناوین خود استفاده کند و این موضوع، دلیل اصلی سرمایه گذاری آن روی ساخت موتور فراست بایت به شمار می رفت. کمپانی مورد اشاره چندی پیش هم اعلام کرد که تیمی متخصص به نام Frostbite Labs را تشکیل داده تا روی تکنولوژی هایی نظیر واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و یادگیری عمیق ماشینی تحقیق کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • .com
    .com | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    پس باید منتظر تخریب پذیری زیاد در این بازی باشیم، مثلا يه تکل زیر پای مسی میزنی پاش قطع میشه یا شوت میکنی به تیرک دروازه می خوره و بومممم تیرک از جا کنده میشه ?

مطالب پیشنهادی