ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عضویت در برنامه بتای گوگل مپز
نرم افزار و اپلیکیشن

کاربران اندرویدی حالا به سادگی می توانند نسخه های بتای گوگل مپس را امتحان کنند

گوگل به تازگی امکان تست پیش از انتشار نسخه های مختلف اپلیکیشن مپس (Maps) را در فروشگاه پلی استور فراهم کرده است. کافیست تا به عنوان یک کاربر تست بتا (beta tester) در این فروشگاه ثبت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

گوگل به تازگی امکان تست پیش از انتشار نسخه های مختلف اپلیکیشن مپس (Maps) را در فروشگاه پلی استور فراهم کرده است. کافیست تا به عنوان یک کاربر تست بتا (beta tester) در این فروشگاه ثبت نام کنید تا بتوانید نسخه های بتای گوگل مپس را دانلود و امتحان نمایید.

این برنامه جدید با نسخه تازه 9.27 اپ آغاز خواهد شد. البته ورژن مذکور تغییرات خاصی نسبت به ورژن 9.26.1 نخواهد داشت، چرا که نسخه اخیر همین هفته قبل عرضه شده بود.

گرچه گوگل مدت هاست که کاربران را برای عضویت در سرویس تست نسخه بتای اپ های محبوب خود دعوت می کند، اما این که گروهی خاص را برای تست یک اپلیکیشن مشخص تشکیل دهد، اقدام تازه ای به شمار می رود. غول دنیای جستجو در کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود اعلام کرده بود که قصد دارد نسخه بتای اپلیکیشن های محبوب اش را به طور مستقیم در فروشگاه پلی استور عرضه کند. نسخه بتای اپ Google اولین اپلیکیشنی که بود که به این سبک منتشر شد.

حالا شما می توانید به راحتی در صفحه هر نرم افزار، عضو گروه تست آن شوید و از همانجا نیز امکان لغو عضویت وجود دارد. در صورت عضویت، نسخه های بتای اپلیکیشن ها به مانند نسخه های رسمی به صورت مستقیم از طریق پلی استور آپدیت خواهند شد.

این استراتژی جدید گوگل را قادر می سازد که جامعه تست کننده قابلیت های جدید اپلیکیشن هایش را بیش از پیش توسعه دهد و از طرف دیگر افراد بیشتری نیز شانس امتحان ویژگی های تازه و جذاب نرم افزارها را، پیش از دیگران، خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی