ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توئیتر هم به جمع سرویس های پشتیبانی کننده از ویدئوهای 360 درجه پیوست

پس از یوتوب و فیسبوک، حالا نوبت به توئیتر رسیده تا پشتیبانی از ویدئوهای 360 درجه را به پلتفرم خود اضافه کند. از امروز در هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ این شبکه اجتماعی پرطرفدار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

پس از یوتوب و فیسبوک، حالا نوبت به توئیتر رسیده تا پشتیبانی از ویدئوهای 360 درجه را به پلتفرم خود اضافه کند. از امروز در هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ این شبکه اجتماعی پرطرفدار می توانید ویدئوهای 360 درجه را پخش و با کلیک یا حرکت دادن انگشت رو صفحه زوایای مختلف آنها را مشاهده کنید.

مکانیزم عمل این ویدئوها در توئیتر، تقریبا مشابه تصاویر گیف ScratchReels (تصاویر متحرک قابل پخش به طور معکوس) است که سال گذشته به این شبکه اجتماعی اضافه شدند.

گفتنی است که قابلیت یادشده از امشب و همزمان با برگزاری مسابقه فینال NBA در حساب کاربری توئیتر NBA آغاز به کار خواهد کرد. قرار است که برگزارکنندگان مسابقه از طریق یک دوربین Samsung Gear 360 ویدئوهایی از اتفاقات بازی را در حساب کاربری رسمی NBA منتشر کنند.

مطمئنا پشتیبانی از این فرمت حرکتی درست و عاقلانه از جانب تیم توئیتر بوده است. با گذشت زمان، اهمیت ویدئوهای 360 درجه روز به روز بیشتر شده است و چیزی نمانده تا آنها را به عنوان عنصری ثابت و بخشی جدایی ناپذیر در شبکه های اجتماعی و رسانه های اینترنتی شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی