ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن هوکو؛ مشاور هوشمند شما برای خرید موبایل و تبلت

این روزها با وجود فروشگاه های اینترنتی کالا که از بخش جستجوی فیلتردار بهره می برند، کاربران بابت خرید احتیاجات شان غمی ندارند. دیگر لازم نیست برای خرید وسیله ای مثل موبایل، کل مراکز خرید شهرتان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

این روزها با وجود فروشگاه های اینترنتی کالا که از بخش جستجوی فیلتردار بهره می برند، کاربران بابت خرید احتیاجات شان غمی ندارند. دیگر لازم نیست برای خرید وسیله ای مثل موبایل، کل مراکز خرید شهرتان را زیر و رو کنید. می توانید به راحتی در خانه تان بنشینید، قیمت فروشگاه های اینترنتی را با هم مقایسه کرده و پس از انتخاب و خرید محصول، چند ساعت بعد کالا را جلوی درب خانه تان تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی به خودی خود کار آسانی است، اما آیا آسان تر از این هم می شود؟ اپلیکیشن هوکو با عملکرد منحصر به فردش به خوبی پاسخ این سوال را به شما می دهد. هوکو در حکم یک مشاور آگاه و هوشمند، می تواند شما را با پرسیدن سوالاتی چند گزینه ای برای خرید مناسب ترین موبایل یا تبلت ممکن راهنمایی کند.

1

وقتی که از هوکو استفاده می کنید، انگار روبروی یک مشاور متخصص نشسته اید. برای خرید موبایل و تبلت، اولین سوالی که هوکو از شما می پرسد این است که قصدتان از خرید گجت چیست؟ آن را برای استفاده معمولی می خواهید، یا اینکه پرستیژ دستگاه بیشتر از همه چیز برایتان اهمیت دارد؟

بعد از این سوال، نوبت به تعیین محدوده قیمت می رسد؛ اینکه چقدر بودجه دارید و حداکثر تا چه میزان می توانید برای خرید موبایل یا تبلت هزینه کنید. هوکو در سوالات بعدی از ابعاد دستگاه (موبایل، فبلت، تبلت یا سایر اندازه ها) و اولویت های شما (کیفیت عکاسی، شارژدهی، ظاهر شیک و زیبا و ...) می پرسد و در نهایت می توانید سیستم عامل، برند و تعداد سیم کارت پشتیبانی شونده در دستگاه را هم برگزینید.

2

با پاسخ دادن به سوالات، هوکو در آرشیو موبایل و تبلت خود به جستجو پرداخته و مناسب ترین گزینه را بسته به پاسخ هایی که داده اید برایتان پیدا می کند. در واقع هوکو انجام جستجوی دستی در فروشگاه های اینترنتی را به یک فرآیند پرسش و پاسخ بسیار ساده و قابل فهم برای همگان تبدیل کرده تا افرادی با کمترین سطح اطلاعات و آگاهی هم بتوانند از این طریق به مقصودشان برسند.

با کلیک روی موبایل و تبلت هایی که هوکو به شما پیشنهاد می کند، می توانید حداقل و حداکثر قیمت آنها در بازار را در کنار خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری شان ببینید و حتی از طریق همین اپ به فروشگاه ارائه کننده محصول برای خرید هم راهنمایی شوید.

لازم به ذکر است که تمام این فرآیند را می توانید از وبسایت هوکو هم انجام بدهید، ولی مسلما استفاده از اپلیکیشن شما را راحت تر و سریع تر به مقصود می رساند، فارغ از اینکه رابط کاربری اش چقدر ضعیف، ابتدایی و ناامید کننده است.

اپلیکیشن هوکو را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کرده تا تجربه ای آسان و جدید از خرید موبایل و تبلت داشته باشید.

هوکو

هوکو

سازنده: هوکو قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidiato
    omidiato | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    یعنی سامسونگ اس ۷ و ال جی جی ۵ رو اصلا نشون نداد.میره جی ال ایکس رو جز گوشی های شیک نشون میده خخخ

مطالب پیشنهادی