ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیک به دستبند سلامتی Gear Fit 2 از سامسونگ

با فراگیری عرضه دستبندهای سلامتی و دو چندان شدن محبوبیت این دست از ابزارهای سلامتی، بسیاری از کمپانی های بزرگ مانند سامسونگ و شیائومی به تولید دستبندهای خاص خود روی آوردند. کمپانی کره ای سامسونگ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

با فراگیری عرضه دستبندهای سلامتی و دو چندان شدن محبوبیت این دست از ابزارهای سلامتی، بسیاری از کمپانی های بزرگ مانند سامسونگ و شیائومی به تولید دستبندهای خاص خود روی آوردند. کمپانی کره ای سامسونگ همانطور که از مدت های پیش نوید داده بود، بالاخره امروز از ورژن جدید و البته گران قیمت Gear Fit رونمایی کرد که می تواند به دستیاری کامل برای کنترل وضعیت سلامتی تبدیل شود.

Gear Fit 2 از منظر سخت افزاری، بهبود قابل توجهی نسبت به قبل داشته و حالا به همراه نمایشگری 1.5 اینچی و خمیده توسعه یافته است که می توان آن را به نوعی، امضای پرچمداران جدید سامسونگ برشمرد. پشتیبانی از فرمت های مختلف موسیقی و بهره مندی از 4 گیگابایت حافظه داخلی، سبب می شود تا Gear Fit 2 نه تنها ابزاری برای سلامتی، بلکه یک دستگاه پخش موسیقی ارزشمند هم باشد.

همانند تمام دستبندهای سلامتی، Gear Fit 2 با اپلیکیشنی خاص در موبایل های هوشمند سازگاری می یابد که البته برای استفاده از آن باید حداقل به اندروید 4.4 به بالا و حافظه رم 1.5 گیگابایتی دسترسی داشته باشید. این دستبند که گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب (طی 30 دقیقه و در عمق 1.5 متری) را دریافت نموده، با قیمت 179 دلار و در تاریخ 10 ژوئن (21 خردادماه) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

Samsung-Gear-Fit-2-AH-74 Samsung-Gear-Fit-2-AH-75 Samsung-Gear-Fit-2-AH-76 Samsung-Gear-Fit-2-AH-2 Samsung-Gear-Fit-2-AH-70 Samsung-Gear-Fit-2-AH-3Samsung-Gear-Fit-2-AH-5Samsung-Gear-Fit-2-AH-5-1Samsung-Gear-Fit-2-AH-8Samsung-Gear-Fit-2-AH-12Samsung-Gear-Fit-2-AH-31Samsung-Gear-Fit-2-AH-32Samsung-Gear-Fit-2-AH-37Samsung-Gear-Fit-2-AH-49Samsung-Gear-Fit-2-AH-50Samsung-Gear-Fit-2-AH-51Samsung-Gear-Fit-2-AH-36Samsung-Gear-Fit-2-AH-82Samsung-Gear-Fit-2-AH-78Samsung-Gear-Fit-2-AH-80Samsung-Gear-Fit-2-AH-79Samsung-Gear-Fit-2-AH-81

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    قیمتش واسم بالاه ! ترجیح میدم Mi Band 2 رو بخرم !!

مطالب پیشنهادی