ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ خیزش لاک پشت های نینجا

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Legends

11

امروز دومین قسمت از ریبوت لاک پشت های نینجا اکران شد و همان طور که انتظار می رفت، فیلم نتوانست انتظار منتقدان را برآورده کند. معمولا یکی از ساده ترین راه ها برای بازاریابی فیلم ها، ساخت بازی موبایل شان است. چون علاوه بر سودآوری در بازار شلوغ عناوین اسمارت فون ها، تبلیغی برای اثر هنر هفتمی خود هم هستند. Teenage Mutant Ninja Turtles: Legends آمده تا همین وظیفه را برای فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows برعهده بگیرد.

داستان بازی از این قرار است که آدم بدهای داستان با نقشه ای تمام لاک پشت ها به غیر از لئوناردو را می دزدند تا از DNA آن ها استفاده کنند. اکنون لئوناردو باید با کمک همراهان خود به جنگ با دشمن رفته و برادرهای خود را نجات دهد. گیم پلی Legends را می توان الهام گرفته از بازی های نقش آفرینی ژاپنی یا شطرنج قلمداد کرد. در هر مرحله می توانید از میان شخصیت ها، حداکثر پنج نفر را انتخاب کنید. مبارزات هم به صورت نوبتی صورت می گیرند و بازیکن باید موج های گوناگون دشمنان را از پا در بیاورد. قابلیت ارتقا کاراکترها و شخصی سازی آن ها هم در بازی وجود دارد.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Legends

Teenage Mutant Ninja Turtles: Legends

سازنده: Ludia قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 262 مگابایت زبان:

Transformers: Earth Wars

12

در کنار لاک پشت های نینجا، اپتیموس پرایم هم تصمیم گرفت با تغییر حالت خود به جنگ با شرارت برود. Transformers: Earth Wars بیانگر نبردی دیگر میان آتوبات ها و دیسپتیکان هاست؛ نبردی که پایان آن سرنوشت زمین و بشریت را رقم می زند. خوشبختانه استودیو Backflip متوجه شده که تبدیل شوندگان پتانسیل حضور در بازی های استراتژیک را دارند. چون Earth Wars عنوانی در همین سبک است.

بنابراین باید با انتخاب یکی از دو جناح یاد شده، منطقه مورد نظر خود را ساخته و به دشمن حمله کنید. وجود بیش از چهل ربات با توانایی های مختلف و گرافیک سه بعدی زیبا از دیگر دلایل محبوبیت این بازی آنلاین به شمار می روند. در پایان باید اضافه کنیم اگر دل تان برای ترانسفورمرزها در کنسول ها و رایانه های شخصی تنگ شده، توصیه می کنیم عنوان اکشن Transformers: Devastation را از دست ندهید.

Transformers: Earth Wars

Transformers: Earth Wars

سازنده: Backflip قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 134 / 61 مگابایت زبان:

Crashing Season

18

در هفت سنگ این هفته مدام باید به پا خزید. البته این بار به جای زمین، نجات جان حیوانات جنگل از دست شکارچیان در میان است. Crashing Season که به عنوان اثری در سبک رانر شناخته می شوند با بازی های مشابه خود تفاوت هایی دارد. بزرگترین تفاوت ساخته Koukoi Games به محیط آن باز می گردد.

Crashing Season شما را در محیطی دایره ای شکل قرار داده و باید تا جایی که می توانید با ضربه زدن به شکارچی ها، آن ها را از منطقه دور کنید. چالش بازی هم اینجاست که هر حیوان دارای نوار سلامتی بوده و شخصیت های منفی داستان با تفنگ خود توانایی شلیک دارند. بنابراین اگر تیرها به حیوانات بخورد خواهید باخت. در کنار گیم پلی جذاب و شیرین بازی، گرافیک هنری زیبا و موسیقی گوش نواز از دیگر نکات مثبت Crashing Season به شمار می روند.

Crashing Season

Crashing Season

سازنده: Koukoi Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 104 / 71 مگابایت زبان:

Sky Force Reloaded

17

محبوبیت آثار شوتم آپ دارد روز به روز میان کاربران بازی های موبایل افزایش می یابد. خوشبختانه اسمارت فون ها اکنون به بهشت علاقه مندان این سبک تبدیل شده و بازیکن ها می توانند به راحتی میان آثار گوناگون شوتم آپ چیزی که می خواهند را انتخاب کنند. Sky Force Reloaded آمده تا همین راه را ادامه دهد؛ جدیدترین عنوان از فرنچایز Sky Force که آخرین نسخه آن در سال 2014 انتشار یافت.

همانند عناوین مشابه، در این بازی باید با انتخاب هواپیماهای گوناگون به مبارزه با دشمنان بپردازید. نکته ای که همیشه باعث افزایش محبوبیت بازی های این سری می شد، اتمسفر و گرافیک بی نظیر آن ها بود. خوشبختانه در Sky Force Reloaded هم این ویژگی تکرار شده و با طراحی هنری جذابی طرف هستیم. البته نباید از مکانیک های اعتیاد آور گیم پلی بازی بگذریم که باعث می شوند بازیکن ساعت ها وقت خود را صرف انجام بازی کند.

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded

سازنده: Infinite Dreams قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 257 / 232 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mahdi.asdn
    Mahdi.asdn | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    دوباره برگشتین به حالت قبل. دوسه تا بازی خوب معرفی کنید اینا چیه؟

  • پوریا
    پوریا | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    سلام اسم هفت سنگ رو نمی خواهید عوض کنید اصلا جالب نیست برای معرفی بازی .ادم یاد گذشته ها می کنه

  • سیاوش
    سیاوش | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵

    شوتم آپ چیه؟؟

مطالب پیشنهادی