ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

9 باور دیوانه واری که ایلان ماسک در مورد انسان ها و زندگی دارد

ایلان ماسک یک نابغه دیوانه است و کیست که نداند؟ مدیرعامل دو کمپانی تسلا و اسپیس اکس به شکلی متفاوت دنیا را می بیند و همین جهان بینی متفاوت وی سبب شده که یک پیشرو ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۳۰

ایلان ماسک یک نابغه دیوانه است و کیست که نداند؟ مدیرعامل دو کمپانی تسلا و اسپیس اکس به شکلی متفاوت دنیا را می بیند و همین جهان بینی متفاوت وی سبب شده که یک پیشرو باشد.

البته فراموش نکنید، درست است آنچه که می گوید دیوانه وار است، اما او یک پارچه نابغه هم هست و دو کمپانی بزرگ را در آمریکا با موفقیت اداره می کند. ایده هایپرلوپ را داده و میلیون ها دلار برای تامین امنیت انسان ها در آینده خرج کرده. شاید منصفانه نباشد که بگوییم او دیوانه است، شاید ما هم در خلوت مان به برخی ایده های عجیب وی فکر کرده باشیم، اما جرات به زبان آوردن شان را نداشته ایم.

این ها 9 باور و ایده دیوانه واری هستند که ایلان ماسک در طی مصاحبه هایش گفته و ترسی از بحث کردن پیرامون شان ندارد.

گیگافکتوری، ساختمان جدیدی که وی برای تولید باتری ماشین های تسلا در دست تولید دارد، بسیار عظیم و بزرگ است (آنقدر بزرگ که وسیع ترین نقشه ساختمانی دنیا را دارد). او بارها در این مورد صحبت کرده و با جدیت تمام گفته که گیگافکتوری شبیه به «سفینه بیگانگان» است.
he-also-said-he-regularly-debates-whether-humans-actually-exist-in-another-civilizations-video-game
او می گوید که احتمالا انسان ها در بازی های ویدیویی یک تمدن دیگر هستند! ما، من و شما، حتی ایلان ماسک و همه چیز در این دنیا یک بازی ویدیویی است که تمدن های دیگر برای خودشان ساخته اند تا سرگرم شوند.
but-its-a-worthy-debate-because-its-more-probable-than-not-we-are-living-in-a-simulation-than-actual-reality-he-said
نه تنها ما در بازی های ویدیویی یک تمدن دیگر نقش داریم، بلکه اصلا واقعی نیستیم و کاملا در فضای شبیه سازی شده قرار گرفته ایم. دست کم ایلان ماسک اینطور فکر می کند.
in-fact-humans-should-really-hope-we-are-living-in-some-sort-of-simulation-because-things-could-get-really-ugly-if-not-he-said
او می گوید باید امیدوار باشیم که ایده های او حقیقت دارند، در غیر این صورت، اگر در یک شبیه سازی زندگی نکنیم، اوضاع خیلی بد خواهد شد چون در غیر این صورت، ما شبیه سازی که از واقعیت غیر قابل تشخیص باشد را باید بسازیم!
the-tesla-ceo-also-said-humans-are-already-a-cyborg
ماسک: «انسان ها همین حالا هم سایبورگ هستند.» قابلیت انسان ها برای حضور در فضای مجازی (مثل همین حالا که مشغول خواندن این مطلب هستید یا دارید ایمیلی می خوانید، یعنی شما سایبورگ هستید. او مستقیما می گوید هر انسانی که به اینترنت دسترسی دارد، از رئیس جمهور 20 سال پیش آمریکا قدرت اش بیشتر است. می توان در هر ثانیه با هر گوشه از دنیا تماس داشت، تصویر کسی را دید و هر سوالی را در اینترنت جستجو کرد. این ها برای تعریف یک سایبورگ کافی هستند؟ برای ایلان ماسک بله، کافی است.
whats-more-though-he-said-we-should-take-the-whole-cyborg-thing-even-further-and-add-a-digital-layer-of-intelligence-to-our-brains-to-avoid-becoming-house-cats-to-artificial-intelligence
برای آنکه به حیوان خانگی هوش مصنوعی مان تبدیل نشویم، باید یک لایه هوش دیجیتالی به مغزمان اضافه کنیم. این لایه سبب پیروزی ما در برابر هوش مصنوعی خواهد شد.
musk-also-revealed-that-he-wants-to-begin-sending-humans-to-mars-by-2024
او تا 8 سال دیگر یعنی سال 2024 انسان ها را به مریخ می فرستد! غیر قابل باور است. سفر انسان به کره ماه که بسیار نزدیک تر از مریخ به زمین است فقط یک بار انجام شد و حالا ماسک می خواهد چندین گروه از انسان ها را تا 8 سال آینده به مریخ بفرستد.
he-even-shared-his-vision-for-a-martian-government
او شاید سیاستمدار نباشد و دستی در سیاست های آمریکا نداشته باشد، اما برای برقراری حکومت در مریخ برنامه هایی در ذهن دارد. یک دموکراسی کامل، زندگی ایده آل ماسک در مریخ خواهد بود، سیاره ای که احتمالا زیستگاه بعدی انسان ها خواهد بود.
but-if-all-that-doesnt-work-out-musk-hinted-he-wouldnt-mind-dying-on-mars
اگر هم چیزها آنطور که فکرش را می کنیم پیش نرود، مریخ مکان مناسبی برای مردن است. مرگ اجتناب ناپذیر است و ماسک انتخاب خودش را کرده است، او مردن در مریخ را به زمین ترجیح می دهد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • امیر بهرامی
    امیر بهرامی | ۱۱ آبان ۱۴۰۰

    اشهدو ان لا اله الاالله واشهدو ان محمدا رسول الله.اگه این بنده خدا اینقد که پیشرفت کرده و کلا همه کاره پیشرفت و این چیزا است تو یه کلمه محکوم میشه توی ابر قدرت چرا جلوی مرگ را نمیگیری مرگ که بیاد کسی نمیتونه جلوشو بگیره فقط《الله》است که میتواند جلویش را بگیرد به عظمت کیهان فک کنید که خدا چقد بزرگ است...........

  • Shobeiri
    Shobeiri | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

    اعتراف میکنم به طرز حیرت آوری حرفهای ایشون خیلی نزدیک به حقیقت هستن ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی