ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با انتشار تصویر جدیدی، احتمال معرفی Red Dead جدید در نمایشگاه E3 2016 قوت گرفت

به تازگی تصویری در اینترنت منتشر شده که به نظر می رسد تصویری از نسخه دنباله بازی Red Dead Redemption باشد که مدتی است شایعات معرفی آن در نمایشگاه E3 امسال به گوش می رسد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

به تازگی تصویری در اینترنت منتشر شده که به نظر می رسد تصویری از نسخه دنباله بازی Red Dead Redemption باشد که مدتی است شایعات معرفی آن در نمایشگاه E3 امسال به گوش می رسد. این تصویر که در انجمن Reddit منتشر شده، ظاهرا از صفحه رزومه یکی از کارمندان سابق کمپانی راک استار استخراج شده که از آن به عنوان Red Dead Redemption 2 یاد کرده است.

RDR_image_concept_RDR2_or_something-600x323

اگرچه این تصویر می تواند ما را نسبت به ساخت نسخه بعدی سری بازی Red Dead از سوی کمپانی راک استار امیدوار کند، اما چند نکته را باید خاطر نشان کرد. پیش از هرچیز، امکان دارد این تصویر تقلبی باشد و دیگر آن که شاید تصویر، جز محتویاتی باشد که قرار بوده در Red Dead Redemption قبلی قرار گیرد اما به هر دلیلی از آن حذف شده است.

با این وجود، یکی از کاربران Reddit به نکته ای مهم اشاره کرده که می تواند ذهنیت ما را اندکی تغییر دهد. به گفته این کاربر، در تصویر مربوطه، «انطباق غیرکانونی کروماتیک» به چشم می خورد که اخیرا در بازی های کلان بودجه مدرن رواج زیادی یافته است و البته نسخه پی سی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی GTA V هم از آن رنج می برد.

IsUEfO8 copy

با توجه به اینکه نسخه پیشین Red Dead Redemption با ورژن قدیمی موتور Rage توسعه یافته بود، از انطباق غیرکانونی کروماتیک رنج نمی برد و بنابراین می توان نسبتا مطمئن بود که این تصویر، مربوط به نسخه قبلی بازی مورد اشاره نیست. باید افزود که به عقیده بسیاری، احتمال دارد این تصویر مربوط به نسخه بازسازی شده و HD عنوان Red Dead Redemption باشد اما هنوز نمی توان از این موضوع نیز مطمئن بود.

در نهایت باید افزود که به گفته اشتراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیر عامل کمپانی Take Two، راک استار به سختی مشغول توسعه پروژه های جدیدی است که بزودی از آنها رونمایی خواهد شد. در اینجا منظور از بزودی می تواند نمایشگاه E3 2016 باشد و در همین راستا، احتمالا باید منتظر معرفی بازی جدیدی در کنفرانس های یکی از دو کمپانی سونی یا مایکروسافت بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

    رد دد یکی از بهترین بازی های هست که بازی کردم از هر لحاظ ورژن دو هم فک نکنم برای xbox360 بیاد خدااا

مطالب پیشنهادی