ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فلش درایور جدید USB-C سن دیسک
تکنولوژی

عرضه یک فلش درایو جدید مبتنی بر USB-C توسط سن دیسک

شرکت سن دیسک در خلال نمایشگاه Computex امسال در کشور تایوان، از نسل دوم فلش درایو مبتنی بر USB-C خود پرده برداشت. این محصول نسبت به نسل قبل خود از سرعت بالاتری برخوردار است و پورت های آن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

شرکت سن دیسک در خلال نمایشگاه Computex امسال در کشور تایوان، از نسل دوم فلش درایو مبتنی بر USB-C خود پرده برداشت. این محصول نسبت به نسل قبل خود از سرعت بالاتری برخوردار است و پورت های آن به صورت کشویی در بدنه پنهان می شوند. ضمن این که برای اولین بار شاهد عرضه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی از این فلش درایو هستیم.

محصول تازه که Ultra Dual Drive USB Type-C نام دارد، در دو طرف بدنه خود مجهز به پورت های USB-C و USB-A است که توسط یک اهرم می توانید هر کدام را به دلخواه بیرون کشیده و استفاده کنید. سن دیسک در فلش درایو جدید خود به لطف استاندارد USB 3.1، سرعت انتقال اطلاعات را تا ۱۵۰ مگابایت در ثانیه ارتقاء داده است.

به نظر می آید در چند سال آینده فلش درایوهای مبتنی بر هر دو پورت USB-C و USB-A به یک استاندارد معمول تبدیل شوند، گرچه احتمالاً در چند سال بعد از آن شاهد مرگ تدریجی USB-A قدیمی باشیم.

شرکت سن دیسک فلش درایور Ultra Dual Drive USB Type-C خود را در وبسایت آمازون و با ظرفیت های ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت، به ترتیب به قیمت ۱۹.۹۹، ۲۹.۹۹، ۳۹.۹۹ و ۶۹.۹۹ دلار عرضه می کند.

به طور قطع این فلش درایوها با سرعت فوق العاده شان، برای صاحبان لپ تاپ های رده بالا از جمله مک بوک های جدید شرکت اپل بسیار کارآمد خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    ساعت خواب.

مطالب پیشنهادی