ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Temple Run 2: Blazing Sands؛ بازگشت دوندگان

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی تمپل ران هستید، خبر خوبی برایتان داریم. استودیوی Imangi Studios به تازگی نسخه دوم این بازی را با بسته ای الحاقی به نام Blazing Sands بروزرسانی کرده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی تمپل ران هستید، خبر خوبی برایتان داریم. استودیوی Imangi Studios به تازگی نسخه دوم این بازی را با بسته ای الحاقی به نام Blazing Sands بروزرسانی کرده تا شما را دوباره درگیر یک گریز نفسگیر و بی توقف کند.

Blazing Sands با معرفی دو کاراکتر جدید این بار شما را به قلب صحراهای شنی می برد، جایی که باید از دره های عمیق و کوهستان های مرگبار گذر کنید و مثل همیشه نهایت تلاش تان را به کار بگیرید تا به چنگال موجود تعقیب کننده تان گرفتار نشوید.

Temple Run 2 Blazing Sands One

همانطور که انتظار می رفت، در Blazing Sands تغییرات چندان بزرگی در اصل گیم پلی یا گرافیک فنی تمپل ران نمی بینیم. همه چیز مثل گذشته آشنا و دوست داشتنی است، فقط مناظر تغییر کرده اند و حالا باید از موانع و چالش های متفاوتی گذر کنید. مثل همیشه چند لباس ویژه هم برای دو کاراکتر بازی در نظر گرفته شده که می توانید آنها را با پرداخت سکه آزاد کرده تا تنوعی به بازی تان داده باشید.

تغییر کوچک دیگری هم که در Blazing Sands خواهید دید، حضور یک میمون بزرگ دیوانه به عنوان تعقیب کننده جدید کاراکترهاست که البته تا وقتی به دستش گرفتار نشده اید، فرقی به حالتان نمی کند که چه شکل و شمایلی داشته باشد! کنترل کاراکترها هم مثل سابق با چرخاندن صفحه موبایل به چپ و راست انجام می گیرد و برای پرش و لیز خوردن از زیر موانع هم باید روی صفحه سوایپ کنید.

Blazing Sands با آنکه تغییر و تحولی در گیم پلی تمپل ران ایجاد نکرده، اما ساعت ها گیم پلی ناب و هیجان انگیز را برای طرفداران این فرنچایز دوست داشتنی به ارمغان آورده تا فصل تابستان را به رکوردزنی و ماجراجویی در این دنیای بی پایان مشغول باشند. بروزرسانی Blazing Sands را می توانید مستقیما از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید.

در ادامه می توانید تریلری کوتاه از حال و هوای جدید بازی را تماشا کنید:

Temple Run 2

Temple Run 2

سازنده: Imangi Studios, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 98.6 / 50 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمدد
    محمدد | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    همینکه تمش فرق کرده خیلیه.....خیلی تکراری شده بود

مطالب پیشنهادی