ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Nexus Player گوگل
تکنولوژی

نسخه به روز شده Nexus Player در اسناد FCC رویت شد

گوگل با معرفی Nexus Player در سال ۲۰۱۴ مجادله های زیادی را در دنیای تلویزیون های اندرویدی به راه انداخت؛ در ماه های ابتدایی بعد از عرضه، این دیوایس تقریباً در هیچ خرده فروشی یافت نمی شد، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

گوگل با معرفی Nexus Player در سال ۲۰۱۴ مجادله های زیادی را در دنیای تلویزیون های اندرویدی به راه انداخت؛ در ماه های ابتدایی بعد از عرضه، این دیوایس تقریباً در هیچ خرده فروشی یافت نمی شد، با آن که در فروشگاه Google Store حضور داشت. البته Nexus Player این اواخر بی سر و صدا از آنجا نیز حذف شده بود و این مسئله سبب شد شایعه ارائه نسخه تازه این محصول به گوش برسد. حالا بالاخره اسنادی از طرف رگولاتوری آمریکا (FCC) به دست آمده که نشان می دهد Nexus Player ساخت ایسوس در آستانه رونمایی قرار دارد.

نکته اساسی اینجاست که این دیوایس با شماره ID مشابه محصول قبلی روانه بازار می شود، این یعنی Nexus Player تازه محصول جدیدی نیست و با همان مشخصات قبلی و احتمالاً به همراه برخی بروزرسانی ها عرضه خواهد شد.

البته اسناد به دست آمده نشان می دهند که ست آپ باکس اندرویدی گوگل شاهد تغییراتی در آنتن وای فای، منبع تغذیه، گیرنده RF جدید و برخی چیپ های روی برد اصلی خود خواهد بود.

باید توجه داشت که تغییرات فوق می تواند همه آن چیزی نباشد که گوگل برای نسخه جدید Nexus Player در نظر گرفته است و امکان دارد شاهد برخی تغییرات اعلام نشده در محصول نهایی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • اسدی
    اسدی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    فعلا که هر دو دستگاه مد نظر شما به سختی گیر میاد
    مگر اینکه خارج از کشور زندگی کنید

    اگر تلویزیون با سیستم عامل اندروید بخری که معتبر باشه خوبه ولی چون معمولا هیچ کدوم اعتبار خوب ندارن ولی معلوم نیست چقدر قراره پشتیبانی نرم افزاری بشن،پس بهتره نکسوس پلیر بخری ،همون کاری که خودم کردم
    چون نکسوس پلیر غوغایی هست برا خودش

  • Abolfazl
    Abolfazl | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

    یه سوال؛ اگه تلویزیون هوشمند معمولی (غیر اندرویدی) بخریم بعد مثلا nexus player باهاش استفاده کنیم یا اینکه تلویزیون هوشمند اندرویدی بخریم، کارکردشون فرق داره؟!

مطالب پیشنهادی