ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام از این پس پست ها را بر اساس علاقه مندی های کاربران اولویت بندی می کند

به نظر می رسد که کاربران اینستاگرام اصلا طرفدار تغییر و تحول نیستند. اگر به خاطر داشته باشید، فیسبوک در ماه مارس گذشته از تصمیم خود برای اولویت بندی نمایش پست های اینستاگرام بر اساس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

به نظر می رسد که کاربران اینستاگرام اصلا طرفدار تغییر و تحول نیستند. اگر به خاطر داشته باشید، فیسبوک در ماه مارس گذشته از تصمیم خود برای اولویت بندی نمایش پست های اینستاگرام بر اساس علاقه مندی های کاربران خبر داد که همین موضوع خشم و غضب بسیاری از طرفداران این شبکه اجتماعی را برانگیخت.

اینستاگرام از الگوریتم هوشمندی خبر داده بود که پست ها را بسته به علاقه مندی و اهمیت برای کاربر اولویت بندی کرده و مهم ترین آنها را بالاتر از سایر پست ها به نمایش می گذارد. این شیوه نمایش پست با شیوه قدیمی اینستاگرام که جدیدترین پست ها را بالاتر از سایرین به نمایش می گذاشت، تفاوت زیادی داشت.

با این وجود، خشم و اعتراض کاربران نسبت به انجام این تصمیم آنقدر بالا گرفت که اینستاگرام مجبور شد تا از تصمیم خود منصرف شود. با شنیدن خبر انصراف اینستاگرام از این تصمیم، کاربران نفس راحتی کشیدند و موضوع کم کم به دست فراموشی سپرده شد. اما طبق گزارشی که امروز منتشر شده، به نظر می رسد اینستاگرام قصد آن کرده که به طور جدی نمایش پست ها را برای کاربران را اولویت بندی کرده و ضمنا امکان غیر فعال کردن این ویژگی را هم از آنها بگیرد.

سازندگان اپلیکیشن می گویند که بسیاری از کاربران %70 از پست های فید خود را به خاطر شیوه نمایش آنها بر اساس زمان انتشار از دست می دهند. به همین خاطر اینستاگرام با اولویت بندی پست ها بر اساس علاقه مندی و اهمیت برای کاربران، قصد دارد تا این مشکل را برای جامعه 400 میلیون نفری کاربرانش مرتفع کند.

همچنین از آنجا که احتمال گم شدن پست های تبلیغاتی در قعر فید کاربران اینستاگرام بسیار بالاست، تیم توسعه اپلیکیشن به تازگی ابزار جدیدی هم برای کسب و کارها معرفی کرده تا بتوانند پست ها را به تبلیغات تبدیل نموده و کاربران به خصوصی را با آن هدف بگیرند.

نظرتان در مورد سیستم جدید نمایش پست ها در اینستاگرام چیست؟ آیا آن را قابلیت مفیدی می دانید، یا همان سیستم قدیمی بر اساس زمان انتشار پست ها را ترجیح می دهید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

    خیلی کار بدیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی