ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه های آینده هوآوی
تکنولوژی

دیدگاه مدیرعامل هوآوی در خصوص ورود به بازار آمریکا و موبایل های مبتنی بر Daydream

هوآوی به عنوان سومین موبایل ساز بزرگ دنیا سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشته است و همه آمارها حکایت از رشد قابل توجه نرخ فروش و درآمدهای این شرکت چینی دارد. حالا مدیرعامل این کمپانی ریچارد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

هوآوی به عنوان سومین موبایل ساز بزرگ دنیا سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشته است و همه آمارها حکایت از رشد قابل توجه نرخ فروش و درآمدهای این شرکت چینی دارد. حالا مدیرعامل این کمپانی ریچارد یو (Richard Yu) در مصاحبه با نشریه وال استریت ژورنال خبرهای جالبی را در مورد فعالیت های آینده شرکت متبوعش در میان گذاشته است.

اولین خبر مربوط می شود به تولید نخستین تلفن هوشمند این شرکت که از قابلیت های پلتفرم Daydream گوگل پشتیبانی خواهد کرد. موبایل مذکور قرار است در پاییز امسال روانه بازار شود. علاوه بر این، همکاری های این غول چینی با Leica به عنوان یکی از باسابقه ترین برندها در صنعت اپتیک نیز ادامه خواهد یافت. بنابراین باز هم شاهد به کار رفتن لنزهای این شرکت آلمانی در موبایل های آینده هوآوی خواهیم بود. همانطور که می دانید اولین محصول این همکاری موبایل های P9 و P9 pluse هوآوی با لنز لایکا بود. آن طور که آقای یو می گوید این شراکت تا ۵ سال ادامه خواهد یافت.

او در خصوص جایگاه هوآوی در آینده بازار موبایل های هوشمند نیز می گوید: «ما می خواهیم روزی بزرگترین موبایل ساز دنیا باشیم. این هدفی بسیار بلند است و ما می بایست صبر پیشه کنیم. بیشترین رشد ما در دوره اخیر حاصل افزایش فروش موبایل های بالارده ماست. اگر شما می خواهید که رهبر بازار باشید، باید در تولید موبایل های پرچمدار پیشتازی کنید.» بنابراین به نظر می رسد که هوآوی قصد دارد بیش از پیش روی تولید موبایل های پرچمدار و با کیفیت تمرکز نماید تا بتواند به رشد مستمر خود ادامه دهد.

این موبایل ساز بزرگ چینی در بازارهای شرق آسیا، خاور میانه و اروپا حضوری قدرتمند دارد، اما هنوز نتوانسته آن طور که باید راه خود را به بازار پرسود و رقابتی آمریکا باز کند. مدیرعامل هوآوی در مصاحبه خود آشکار کرد که آنها تمرکز زیادی را برای شکستن این سد به کار بسته اند و در این راستا با چند اپراتور بزرگ برای توزیع محصولاتشان در خاک ایالات متحده وارد مذاکره شده اند. البته آقای یو نامی از این اپراتورهای مطرح به میان نیاورد، اما قرار است در آینده اخبار بیشتری در این باره منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی