ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۷ پلاس احتمالاً با سه گیگابایت رم همراه می شود

در سال جاری باید انتظار آیفون ۷ و ۷ پلاس را کشید، موبایل هایی که در قیاس با نسل کنونی این تلفن هوشمند، از برتری هایی جزیی برخوردار خواهند بود. در این بین امروز ولی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

در سال جاری باید انتظار آیفون ۷ و ۷ پلاس را کشید، موبایل هایی که در قیاس با نسل کنونی این تلفن هوشمند، از برتری هایی جزیی برخوردار خواهند بود. در این بین امروز ولی خبر می رسد که اپل تصمیم دارد توجه بیشتری به مدل پلاس از آیفون ۷ داشته باشد.

موبایل مورد اشاره که نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد، به سه گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد در حالی که نمونه ۴.۷ اینچی، همچنان ۲ گیگابایت رم خواهد داشت. اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته اپل پس از مدت ها ظرفیت حافظه رم آیفون را از یک گیگابایت به دو گیگابایت ارتقاء داد اما اکنون به نظر می رسد که آماده است تا آن را به ۳ گیگابایت نیز برساند.

همچنین گفته می شود که حافظه داخلی آیفون نیز در دو نمونه جدید، تفاوت هایی خواهد داشت. در حالی که اپل آیفون ۷ را با ظرفیت ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی ارائه خواهد داد، نمونه پلاس گونه هایی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دارد و نسخه ۱۶ گیگابایتی احتمالاً قرار است در این نمونه از آیفون از میان برداشته شود.

در کنار موارد یاد شده، گفته می شود که اپل تصمیم دارد وضعیت اتصال Wi-Fi را بهبود دهد تا آیفون ها به صورتی سریع تر به اینترنت و استریم ویدیوهای 4K دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی