ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات درز کرده از فروشگاه Oppomart نشان می دهند وان پلاس ۳ در شش نسخه عرضه خواهد شد

فهرست موجود از موبایل های وان پلاس ۳ روی Oppomart در صورتی که واقعی و درست باشد منبعی با ارزش از اطلاعات است. پیش از این گفته شده بود ۴ مدل از این تلفن هوشمند به ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

فهرست موجود از موبایل های وان پلاس ۳ روی Oppomart در صورتی که واقعی و درست باشد منبعی با ارزش از اطلاعات است. پیش از این گفته شده بود ۴ مدل از این تلفن هوشمند به بازار خواهد آمد. اما حالا به نظر می رسد ۶ نسخه ی متفاوت از آن راهی بازار خواهد شد. ۳ مدل با ۴ گیگابات رم، به همراه حافظه ی داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهند شد، ۳ مدل دیگر نیز با ۶ گیگابایت رم به همراه حافظه ی داخلی ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شوند.

در فهرست یاد شده قیمت یکی از این مدل ها ۳۶۹ دلار ذکر شده است. فرض بر این است که این قیمت باید به مدل ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه مربوط باشد. این قیمت ۲۰ دلار از قیمت ۳۴۹ دلاری که هفته ی گذشته شایعه شده بود گرانتر است. رونمایی موبایل هوشمند وان پلاس ۳ روز چهاردهم ژوئن انجام خواهد شد. این رویداد هم مثل سال گذشته، با استفاده از فناوری واقعیت مجازی استریم خواهد شد. وان پلاس نیز به همین منظور هدست واقعیت مجازی Loop را که توسط AntVR ساخته شده است به رایگان هدیه می دهد. بر اساس آخرین شمارش ها ۳۰۰۰۰ دستگاه از این هدست واقعیت مجازی سفارش داده شده است که تنها هزینه ی ارسال آن دریافت می شود. هدست واقعیت مجازی گوگل کاردبورد که وان پلاس سال گذشته برای رونمایی از موبایل وان پلاس ۲ به صورت رایگان عرضه کرد را نیز می توان برای رویداد امسال مورد استفاده قرار داد.

بر اساس فهرست Oppomart، وان پلاس ۳ از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بهره خواهد برد. قلب تپنده ی این تلفن هوشمند را چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ تشکیل می دهد. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشتی این موبایل مجهز به لرزش گیر اپتیکال است و از سنسور IMX298 سونی بهره می گیرد. برای گرفتن تصاویر سلفی و نیز تماس های ویدیویی نیز از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی کمک گرفته شده است. ظرفیت باتری ۳۶۵۰ میلی آمپری آن از آنچه تصور می شد بیشتر، و زیر نمایشگر آن نیز یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. سیستم عامل Oxygen که بر اساس اندروید ۶.۰ طراحی شده نیز به صورت پیشفرض بر روی آن نصب خواهد بود.

وان پلاس ۳ در آزمون های Geekbench نتایج با ثباتی از خود نشان داده است. نتایج تست روز گذشته ی این موبایل هوشمند امتیازات ۲۳۹۴ برای عملکرد تک هسته ای، و ۵۶۳۵ را برای عملکرد چند هسته ای نشان داد. دو تست دیگر که مربوط به ۲ روز پیش می شوند نیز امتیازات ۲۲۷۷ و ۲۴۰۰ را برای تک هسته ای، و ۵۱۵۷ و ۵۵۱۶ را برای عملکرد چند هسته ای به ثبت رسانده اند. در ماه آپریل نیز نسخه ای از وان پلاس ۳، بهره مند از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم در عملکرد تک هسته ای و چند هسته ای امتیازات ۲۰۹۴ و ۴۹۴۴ را رقم زده بود.

چهاردهم ژوئن روز سرنوشت سازی برای وان پلاس خواهد بود چرا که محیط واقعیت مجازی وان پلاس به نام Loop اولین مرکز خرید واقعیت مجازی خواهد بود که کاربران می توانند از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۳ بعد از ظهر به وقت نیمکره ی شرقی، وان پلاس ۳ را روی آن خریداری نمایند. از ساعت ۳ به بعد وان پلاس ۳ روی وبسایت وان پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.

2

3

4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahab
    shahab | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

    هم قیمت و هم طراحیش خوبه اما تا باید ایران دلال های عزیز کلی میکشن رو قیمتش

مطالب پیشنهادی